تازه ها

دوشنبه 16 شهريور 1394-15:27 کد خبر:13451

فراخوان مسابقه هفتم جشنواره تیتر برتر

انعکاس شمال - مسئول برگزاری جشنواره تیتر برتر در آستانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس از مسابقه هفتم با عنوان" تیتر ایثار " با مشارکت ستا دگرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ساری  خبرداد .


حسین مرتضوی مدیر روابط عمومی فرمانداری ساری با بیان این مطلب که ، بدون ترديد کارکرد و نقش رسانه‌ها در دنیای امروز موضوع ناشناخته‌ای نیست.افزود : دستيابي به شاخصه هاي ايثار و شهادت مستلزم آشنايي با مفاهيم ايثار و شهادت است . ايثارو شهادت دو مقوله ي ارزشمند و متعالي دين و مكتب الهي است .

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها می توانند نقش مهمی در گسترش و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته باشند، تصریح نمود : در جامعه ما  مسئله ي ايثارگري، يك فرهنگ تاريخي است و يك سرمايه ي معنوي براي همه آزادي خواهان جهان است.

مرتضوی افزود :باتوجه به تاثیرگذاری رسانه ها در جامعه ،فعالان رسانه ایی می توانند در

زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر جامعه با فداکاری شهدا و ایثارگران تاثیرگذار باشند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ساری با تاکید بر فعالیت مهم رسانه های استان درحوزه شهید و شهادت ،افزود : بنا بر فرموده رهبری مبنی بر اینکه فضیلت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و کسانی  در راستای زنده نگه داشتن آرمان ها و ارزش های والای شهدا تلاش می کنند کاری زینبی است.

مسئول برگزاری جشنواره تیتر برتر در ادامه ابراز داشت : بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مسابقه هفتم جشنواره تیتر با عنوان " تیتر ایثار "برگزار میگردد لذا از خبرنگاران و اهالی رسانه دعوت میشود تا تیتر آثار تولیدات خود رادر طی یکسال گذشته و هم چنین هفته دفاع مقدس جاری ، با موضوعات هشت سال جنگ و دفاع مقدس ، شهید و شهادت ،ایثارگری و رشادت ، جانبازان ،شهدای گمنام ،تفحص ها ،خاطرات و..   به همراه لینک مطلب  در بخش های مختلف "خبر –گزارش –مقاله ویادداشت—تحلیل ،مصاحبه ،عکس و.. با موضوع دفاع مقدس را درفضای  مجازی به گروه تیتر و یا به دفتر روابط عمومی فرمانداری ارسال نمایند .تیتربرتر با نظر کارشناسان داوری انتخاب و به تیتر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :