تازه ها

دوشنبه 16 شهريور 1394-15:24 کد خبر:13450

پايان فاز اول عمليات اجرايي سامانه‌هاي توزين در حال حركت

انعکاس شمال - فاز اول اجراي سامانه‌هاي توزين در حال حركت با نصب سنسورها و پلت‌فرم‌هاي توزين در سطح جاده در محورهاي هراز و سوادكوه به پايان رسيد.


محسن  هاشمي رييس مركز مديريت راههاي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران با اعلام اين خبر، عمليات اجرايي فاز اول راشامل گودبرداري، تخليه بستر، قطعه‌گذاري، نصب سنسورها، نصب دكل دوربين‌هاي سامانه و در نهايت ترميم و اصلاح روسازي راه عنوان كرد.
وي تصريح كرد: همچنين در فاز دوم عمليات اجرايي كه به زودي آغاز مي گردد، علاوه بر نصب دوربينهاي سامانه WIM  بر روي دكل مربوطه، محدود نمودن حاشيه راه در محل نصب سامانه ها از طريق جابجايي گاردريل‌هاي موجود در حاشيه راه در دستور كار پيمانكار است تا بدين طريق امكان فرار وسايل نقليه سنگين از توزين به حداقل ممكن رسيده و بهره وري سامانه حداكثر گردد.
رييس مركز مديريت راههاي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران  افزود: علاوه بر تمهيدات مذكور سامانه WIM امكان رصد و ثبت تخلف وسايل نقليه اي كه در بين خطوط حركت نكرده و يا در شانه جاده حركت كنند را دارد. اين تخلفات با هماهنگي موجود بين سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور  با پليس راه منجر به صدور برگه هاي جريمه خواهد شد.
وي اظهار اميدواري كرد با نصب اين سامانه علاوه بر صيانت از ابنيه و روسازي راه و در نتيجه افزايش عمر مفيد آنها، شاهد افزايش ايمني و كاهش تصادفات وسايل نقليه سنگين باشيم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :