تازه ها

يکشنبه 15 شهريور 1394-0:38 کد خبر:13443

آیت‌الله طبرسی:

باید منظومه فکری ارزشمند یعنی انقلاب اسلامی را حفظ کنیم

انعکاس شمال - آیت الله طبرسی گفت:همه باید این منظومه فکری ارزشمند یعنی انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.


آیت‌الله نورالله طبرسی  در مراسم اربعین درگذشت اسماعیل رضایی پدر شهیدان «محمدتقی، علی‌رضا و داوود و جانبازان محمود و محمدجواد» شاهکار شهدا را عینی‌کردن تاریخ عاشورا دانست و گفت: مادران شهدا همچون زینب(س) و پدران شهدا همچون حسین(ع) صبوری کردند تا فرزندان‌شان به دعوت امام امت لبیک گویند و خون خود را در راه اسلام اهدا کنند.

وی افزود: شهدا هیچ‌وقت گم نمی‌شوند و همیشه ماندگار هستند چرا که شریف‌ترین، عالی‌ترین و بهترین مرگ یعنی مرگ سرخ را انتخاب کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وظیفه ما پس از شهدا زنده‌نگه‌داشتن راه و نام شهدا‌ است، اظهار کرد: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و دغدغه‌ای ندارند چرا که رسالت دین خود را انجام دادند و بر بال ملائکه قرار گرفتند و باید با یاد شهدا و ادامه‌دهنده راه آن‌ها بود.

طبرسی خاطرنشان کرد: رشادت شهدا ما را به جایگاهی رساند که دشمنان انقلاب با وجود همه تلاش‌ها و حربه‌ها موفق به نفوذ در کشور و حتی توقف بیداری اسلامی منطقه نمی‌شوند.

خطیب‌جمعه مرکز مازندران چهار کار اساسی را وظیفه امروز مردم دانست و تصریح کرد: معرفت، ارادت، اطاعت و حمایت وظیفه امروز مردم در شرایط کنونی انقلاب نسبت به رهبری معظم است.

وی شناختن راه، هدف و نقشه و سنگر دشمن را مراتب اصلی معرفت عنوان کرد و افزود: ارادت و محبت یعنی رهبر عزیز را همچون شهدا در دل خود داشته و همواره یار رهبری و شهدا بود.

طبرسی یادآور شد: خون شهدا به زمینه ریخته است نه به زمانه چرا که عاشورا زمینه‌ساز این رشادت‌ها و شهادت‌ها است و برای همیشه تاریخ ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه باید در هر شرایطی تابع اوامر رهبری انقلاب بود،خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم راه شهدا و ارزش‌های به‌دست آمده باقی بماند، باید از فرامین رهبری اطاعت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با یادآوری حضور تاریخی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و استقبال از کاروان شهدای غواص اظهار کرد: این حضور مظهر حمایت مردم از رهبری و راه شهدا بود.

وی انجام این چهار اصل را ضامن نگهداری انقلاب به‌عنوان سرمایه بزرگ نظام دانست و بر پابیندی به این اصول تأکید کرد.

طبرسی با متذکر‌ شدن جایگاه شهدا و خانواده‌های معظم شهدا تصریح کرد: مسئولان و مردم باید خانواده شهدا و ایثارگران را تکریم و تعظیم کنند و گره‌گشایی کارهای آن‌ها همواره مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدا سرمایه معنوی کشور هستند، خاطر نشان کرد: خانواده شهدا و همه آحاد مردم باید این سرمایه را به بهترین شکل حفظ کنند چرا که داشتن شهدا توجه ویژه خداوند است.

وی اظهار کرد: سفارش امروز رهبری توجه به حربه‌های جدید دشمن در براندازی انقلاب است که یکی از موضوعات مورد تأکید معظم‌له توجه به فرصت و تهدید فضای مجازی است.

طبرسی ادامه داد: براساس رهنمود‌های رهبری همه باید استقلال خود را حفظ کنیم و مسئولان نباید اسیر ادبیات کلیشه‌ای نظام سلطه شوند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در پایان گفت: همه باید این منظومه فکری ارزشمند یعنی انقلاب اسلامی را حفظ کنیم چرا که به تعبیر مقام‌معظم رهبری سرمایه آینده مملکت، وحدت و ادامه مسیری است که امام و شهدا برای ما ترسیم کردند.

منبع :فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :