تازه ها

يکشنبه 15 شهريور 1394-0:22 کد خبر:13441

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد:

گازرسانی به 16 روستای مرزن‌آباد با اعتبار 110 میلیارد ریال

انعکاس شمال - مدیرعامل شرکت گاز مازندران از گازرسانی به 16 روستای بیرون‌بشم مرزن‌آباد با اعتبار 110 میلیارد ریال خبر داد.


محمداسماعیل ابراهیم‌زاده  در مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات گازرسانی به 16 روستای «بیرون‌بشم مرزن‌آباد» که در روستاهای «کلنو»، «گویتر» و « پردنگون» به زمین زده شد و نیز جشن پایان گازرسانی به این منطقه که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران چالوس و کلاردشت، بخشدار چالوس و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد، با اشاره به اینکه گازرسانی به کلاردشت به‌دلیل شرایط خاص جغرافیایی‌ آن کاری دشوار و شاید ناممکن تصور می‌شد، اظهار کرد: مجموعه شرکت گاز مازندران با تلاش و همتی راسخ گازرسانی به کلاردشت را آغاز کرد و اکنون نیز در مراحل پایانی، کار گازرسانی به 16 روستای این شهرستان را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه گازرسانی به 16 روستای کلاردشت، 84 کیلومتر لوله‌گذاری می‌شود، افزود: در اجرای این پروژه 110 میلیارد ریال هزینه می‌شود و این رقمی به غیر از حقوق و دستمزد پرسنل شرکت گاز است.

وی تصریح کرد: امروز پیمانکار نیز مشخص شده است و تشکیل کارگاه نیز انجام شد و در مرحله تعیین و تایید ایمنی لوله‌ها از سوی کارشناسان گاز استان قرار دارد که این کار تنها 15 روز به طول می انجامد.

مدیرعامل گاز مازندران خاطرنشان کرد: برای اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده کلاردشت دو اکیپ پیمانکاری مشغول به کار می‌شوند که در صورت نیاز می‌توان تعداد اکیپ پیمانکاران را افزایش داد.

در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه پروژه‌های گازرسانی جدید به کلاردشت از هم اکنون آغاز شده است، اظهار کرد: کار گازرسانی به 16 روستای کلاردشت با دو پیمانکار به صورت همز‌مان آغاز می‌شود.

قاسم احمدی‌لاشکی افزود: پیمانکاران پروژه گازرسانی در این منطقه باید یکی از سمت کوهستان و دیگری از جاده اصلی کار را شروع کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نقطه تلاقی برسند و کار تمام شود.

وی در ادامه درباره درخواست مردم «کلنو» مبنی بر الحاق به کلاردشت، تصریح کرد: من نیز با این امر موافق هستم چرا که این منطقه به کلاردشت بسیار نزدیک است و در مجلس نیز چه با مکاتبات و چه به طور شفاهی این موضوع را با جدیت پیگیر شدم.

همچنین فرماندار چالوس نیز با بیان اینکه امروز، روز جشن گازدار شدن تمامی مناطق کلاردشت است، اظهار کرد: با توجه به سوابق درخشان پیمانکار این پروژه، امیدواریم عملیات گازرسانی به این 16 روستا در کمترین زمان ممکن به ثمر برسد.

محمدناصر زندی با تاکید بر سرعت دادن بیشتر به اجرای عملیات گازرسانی در این مناطق، افزود: در سال «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» همه باید دست به دست هم بدهیم تا با تدبیر و وفاق مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :