تازه ها

پنجشنبه 12 شهريور 1394-9:27 کد خبر:13427

سخنی با رئیس شورای شهر ساری


انعکاس شمال:به حمدالله با علیجان شمشمیربند با رأی منتخبین مردم در شورای شهر به عنوان رئیس پارلمان شهری معرفی شد که بدون شک شهروندان ساروی همچون منتخبین آنها در شورای شهر از شمشمیربند انتظاراتی دارند و امید به تحقق آن ، اما اینگونه به نظر می رسد الویت انتظارات آنها را باید در چند محور تشریح و بررسی کرد:

1-  حمایت همه جانبه از مهدی عبوری شهردار ساری در همه ابعاد

2-  مهیا ساختن فضای همکاری و همراهی و همدلی مسئولین ارشد دولت در مازندران برای کمک به شهرداری ساری در اجرای پروژه های مختلف عمرانی – خدماتی – رفاهی – فرهنگی و ورزشی.

3-  ایجاد فضای مناسبی برای مشارکت بیشتر شهروندان برای کمک به شهرداری در اجرای پروژه های مختلف شهری .

4-  ایجاد فضای وحدت و همدلی بین اعضای شورای شهر ، نمایندگان مجلس – نماینده رهبری و همه مسئولین شهرستان جهت خدمت در اجرای پروژه های عمرانی .

5-  برگزاری جلسات مرتب و منظم شورای شهر با حضور مسئولین استان و شهرستان .

6-  ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین شورای شهر و اصحاب رسانه .

7-  ایجاد فضای مناسب مشارکت مدیران ملی در اجرای پروژه های عمرانی مرکز استان .

8-  پیگیری حق و حقوق شهرداری از ادارات ، سازمان ها و نهادهای استانی که در مرکز استان تنها به دنبال دریافت خدمات هستند اما در پرداخت حق و حقوق شهرداری کم کاری و کم لطفی کرده و حاضر نیستند در این خصوص به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

9-  رفع موانع در اجرای پروژه های بزرگ و زیربنایی در شهر ساری ؛ در این ارتباط مهدی عبوری شهردار این شهر نباید احساس تنهایی کند .

10- نظارت عالیه رئیس و همه اعضای شورای شهر در اجرای پروژه های مختلف شهری بر همه ارکان شهرداری و کمک به شهرداری جهت کاهش هزینه های غیرضروری و افزایش اعتبارات مالی از موارد مد نظر محسوب می شود .

11- رئیس شورای شهر باید نماد همدلی و هماهنگی بین اعضای شورای شهر باشد و آنچه که در سخنرانی ها مطرح می کند باید دیدگاه و اعتقاد سایر اعضای شورای شهر محسوب شود و

شعبان وفایی نژاد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :