تازه ها

چهارشنبه 11 شهريور 1394-1:32 کد خبر:13401

عضو سه دوره ی شورای شهر ساری:

لزوم تهیه امکانات تفریحی ، فرهنگی و ورزشی برای بانوان اجتناب ناپذیر است

انعکاس شمال - عضو سه دوره ی شورای شهر ساری گفت:لزوم تهیه امکانات تفریحی ، فرهنگی و ورزشی برای بانوان اجتناب ناپذیر است.


انعکاس شمال : دکتر سید محمد آقامیری عضو سه دوره  ی شورای اسلامی شهر ساری در دیدار با اقشار مختلف مردم ساری خطاب به بانوان حاضر ، ضمن تاکید بر اهتمام ویژه به ورزش بانوان با توجه به نقش تربیتی آنان در جامعه، نتیجه این امر را موفقیت در ورزش قهرمانی آنان در عرصه های داخلی و جهانی دانست.

آقامیری گفت: باید امکانات رفاهی ، فرهنگی ، تفریحی و ورزشی لازم برای بانوان تهیه شود در این ارتباط تهیه پارک مخصوص بانوان ، مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی مختص بانوان می تواند مد نظر مسئولین قرار گرفته و این مهم را محقق نماید.

عضو حقوقدان و سه دوره ی شورای شهر ساری با اشاره به وجود فقر بسیار در بین بانوان ، افزود :  مسئولان باید به ورزش بانوان توجه بیشتری داشته باشند و یکی از راهکارها برای توسعه ورزش بانوان افتتاح سالن‌های ورزشی است.سید محمد آقامیری یادآور شد: با نهادینه کردن ورزش در میان خانواده‌ها که به دنبال توسعه فضاهای ورزشی بانوان محقق می‌شود، نسلی سالم و بانشاط را می‌توانیم تربیت کنیم.

شایان ذکر است ورزش زنان شامل همه مسابقات خاص زنان چه در شکل حرفه‌ای، آماتور یا ورزش همگانی در تمام رشته‌های ورزشی می‌شود. مشارکت زنان در ورزش درقرن بیستم میلادی، به ویژه در اواخر آن افزایش چشمگیری یافت. این افزایش تحت تأثیر تغییرات فرهنگی جامعه بود که بر برابری جنسیتی تاکید داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :