تازه ها

دوشنبه 9 شهريور 1394-20:9 کد خبر:13390

استاندار مازندران :

خود را براي توليدات صادرات محور آماده كنيد

انعکاس شمال - استاندار مازندران درمراسم افتتاح كارخانه توليدي ورقهاي سلولزي سه لايحه و پنج لايه در شهرك صنعتي چمستان گفت : خود را براي جهاد در عرصه توليد آماده كنيم .


دكتر ربيع فلاح با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان سرافراز دولت شهيدان رجايي و باهنر گفت : افكار ، انديشه ها و ارزشهاي اين شهيدان عزيز بايد زنده بماند و همه بايد رهرو راه شهيدان رجايي و باهنر باشيم.
وي رفع موانع توسعه و توليد را جهادي بزرگ دانست و گفت : سرمايه گذاريهاي بسيار خوبي در استان در حوزه صنعت در دست انجام است.
استاندار مازندران ملت ايران را ملتي بزرگ و سرافراز در دنيا خواند و گفت : امروز دنيا در مقابل عظمت و اقتدار ايران اسلامي سر تعظيم فرود آورده است .
وي استعدادها و ظرفيت هاي مازندران را بي نظير خواند و گفت : منابع طبيعي و خدادادي و نيروهاي انساني فرهيخته از سرمايه هاي ارزشمند استان است كه مي تواند براي توسعه همه جانبه مورد استفاده قرار گيرد .
مقام عالي دولت در استان خطاب به سرمايه گذاران حاضر در جلسه گفت : خود را براي توليدات صادرات محور آماده كنيد.
وي تاكيد كرد : مازندران در تمام شاخص هاي اقتصادي مي تواند سرآمد باشد.
وي با اشاره به افتتاح كارخانه توليدي ورقهاي سلولزي سه لايحه و پنج لايه گفت : مازندران ظرفيت زراعت چوب را دارد و بايد براي تهيه مواد اوليه اين كارخانه به منابع داخلي توجه كرد
فلاح با اشاره به رتبه برتر شهركهاي صنعتي مازندران در كشور گفت : دولت وظيفه دارد موانع توليد و سرمايه گذاري بخش خصوصي را مرتفع نمايد و در اين راستا مصوبه رفع موانع توليد و تسهيل سرمايه گذاري ظرفيت بسيار خوب است.
وي در پايان بر ضروت بهره گيري از ظرفيت مراكز آموزش فني و حرفه اي براي مهارت آموزي و حرفه آموزي تاكيد كرد
در مراسم افتتاح اين كارخانه نماينده مردم نور و محمود آباد در مجلس شوراي اسلامي ، فرماندار نور ، جمعي از مديران و مسئولان دستگاههاي اجرايي استان و شهرستان نور و چمستان حضور داستند
قابل ذكر است اين كارخانه در شهرك صنعتي چمستان نور با اعتباري بالغ بر 7ميليارد و دويست ميليون تومان و اشتغال بيش از 50 نفر توسط شركت پارس سلولز احداث شده است

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :