تازه ها

دوشنبه 9 شهريور 1394-19:46 کد خبر:13389

رسالتی انسان دوستانه در سازمان عمران شهرداری ساری

انعکاس شمال – پرسنل سازمان عمران شهرداری مرکز استان مازندران در نوزدهمین مرحله 16000 سی سی خون اهداء کردند.


انعکاس شمال:با تاکید مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران در بحث توجه به فرهنگ حسنه اهداء خون ، پرسنل این سازمان تابعه شهرداری در راستای اشاعه این فرهنگ ارزشمند در نوزدهمین مرحله 16000 سی سی خون اهداء کردند.

 برپایه این گزارش، سید کمال آقامیری با بیان اینکه امروزه با وجود پیشرفت های چشمگیر در زمینه علوم پزشکی، هنوز هیچ گونه جایگزین مصنوعی برای خون ساخته نشده است ، گفت: فقط خونی که انسان های نیکوکار اهدا می کنند، می تواند جان انسان های دیگر را از مرگ نجات دهد.

 آقامیری با قدردانی از پرسنل این سازمان به پاس اهمیتی که به حوزه کارهای فرهنگی این سازمان می دهند ،  خاطر نشان کرد : اهداء خون آرامش معنوی را برای فرد اهداء کننده به ارمغان می آورد و روحیه فداکاری ، ایثار و از خودگذشتگی بیش از پیش را در انسان تقویت می سازد.

وی با اشاره به اینکه حضور پررنگ کارکنان سازمان عمران در امر حسنه اهدا خون، ترویج فرهنگی ارزنده است ،  اظهار داشت: بر ما مسئولین نیز واجب است که در تبیین و حمایت از این سنت حسنه آن را ارج نهیم .

 این گزارش حاکیست سازمان عمران شهرداری مرکز استان ضمن شرکت در بسیاری از اقدامات فرهنگی همچون برگزاری مراسم ملی مذهبی – حضور در مراسم نماز دشمن شکن جمعه – حضور و ادای احترام به گلزار شهدا و مقام شامخ آنان – حضور گسترده و برجسته در راهپیمایی های 22 بهمن و روز قدس، همواره نسبت به توجه مباحث فرهنگی در راستای فعالیت پیش رویش همت می گمارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :