تازه ها

يکشنبه 8 شهريور 1394-14:35 کد خبر:13364

استاندار مازندران :

سلامت و بهداشت يكي از اولويت هاي جدي دولت تدبير و اميد است

انعکاس شمال – استاندار مازندران در افتتاح مجهزترين مركز تخصصي تصويربرداري MRI شمال كشورگفت:سلامت وبهداشت یکی از اولئیت های جدی دولت تدبیر وامید است.


ربیع فلاح روز در آیین بهره برداری از مرکز تخصصی تصویربرداری پزشکی ام.آر.آی MRI تامین اجتماعی شمال کشور در قائمشهر افزود : امکانات و تجهیزات مراکز درمانی موجود در مازندران قابل قیاس با مراکز درمانی کشورهای همسایه نیست و گردشگران سلامت این کشورها فرصت خوبی برای استان به شمار می روند.
وی سلامت و بهداشت را يكي از اولويت هاي جدي دولت تدبير و اميد اعلام كرد و ادامه داد : مازندران می تواند با بهره گیری از ظرفیت های زیر ساختی حوزه بهداشت و درمان ، کارهای جدی در حوزه درمان و سلامت کشورهای حاشیه دریای خزر انجام دهد .
استاندار مازندران اقدامات دولت تدبیر وامید در حوزه درمان و سلامت را بی نظیر توصیف کرد و گفت : کاهش هزینه های درمان از 50 به سه تا شش درصد اتفاق میمون و خوشایندی برای بیماران و خانواده های آنان بوده است .
وی افزود : طرح تحول نظام سلامت طرحی بی نظیری است که به شکل مطلوب بر اساس منویات مقام معظم رهبری در کشور در حال اجرا است و گام های خوبی هم در این زمینه برداشته شده است .
فلاح کاهش هزینه ها ، ارتقای کیفیت خدمات درمانی و عدالت دسترسی به بهداشت و درمان را از جمله اهداف اجرای طرح تحول سلامت برشمرد و گفت : در همین راستا تا پایان سال گذشته 400 هزار نفر در استان بیمه شدند و 150 خانه بهداشت در استان احداث و فعالیت خود را آغاز کرد .
وی افزود : بهره برداری از مرکز تصویربرداری پزشکی بیمارستان ولیعصر قائمشهر در هفته دولت که یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مراکز درمانی مازندران است ، افتخاری بزرگ برای مسوولان در ارائه خدمات درمانی به مردم محسوب می شود.
استاندار مازندران همچنین از بهره برداری بزرگترین مرکز مبارزه با سرطان کشور در مازندران در سال جاری خبر داد و گفت : تجهیزو بازسازی مراکز درمانی شهرستان های مازندران برنامه ای است که به صورت جدی در حال پیگیری و انجام است.
مرکز تصویر برداری پزشکی (MRI) بیمارستان ولیعصر قائمشهر با صرف 85 میلیارد ریال اعتبار در بیمارستان حضرت وليعصر (عج) تامین اجتماعی راه اندازی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :