تازه ها

سه شنبه 3 شهريور 1394-16:2 کد خبر:13320

تلنگری بر استاندار مازندران:از کدام موفقیت سخن گفته اید؟


انعکاس شمال :فلاح استاندار مازندران یک بار دیگر به صورت گزینشی و به دور از حضور منتقدان رسانه ای و به همت ساماندهی قبلی روابط عمومی استانداری مصاحبه مطبوعاتی خویش را برگزار کرد و در سخنانی همه منتقدین خود را قافیه باخته و منتقدین خود را به گونه ای معرفی کرد که میز و صندلی مال آنها و از آن خاندان آنهاست که ایکاش حریم و حرمت منتقدین را رعایت می کرد و به خاندان آنها به عنوان افراد قدرت طلب تهمت نمی زد ؛ جالب اینکه استاندار مازندران به خودش نمره خوب داده و این اظهارات در حالی مطرح است که افکار عمومی استان چنین ارزیابی نسبت به عملکرد وی ندارند و حداقل ما بارها شاهد اعتراض و انتقاد نماینده مقام معظم رهبری از وضعیت استان بوده ایم .

استاندار مازندران برنامه جامع کنترل سیلاب در مازندران را شعار داد ظاهراً وی فراموش کرده که طی این سال هرکجا که کمترین بارش باران را شاهد بودیم خسارات و صدمات ناشی از آن را نیز به مردم شاهد بودیم . استاندار مازندران مدعی رقابت بین مازندران و کیش است ؛ نماینده ارشد دولت در مازندران حتی به تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کم لطفی کرد و گفت : نمایندگانی که منافع شخصی خود را برای منافع استانی ترجیح می دهند و خواسته های شخصی از بنده داشته اند ، اما چرا استاندار این نمایندگان خاطی را معرفی نکرد . فلاح ادعا کرد که در همه بخش های در دوران مدیریت او رتبه نخست را کسب کرده ایم براستی چرا این همه نعمت نمونه بودن و نمونه شدن را مردم و استان احساس نکرده و نمی کنند ؟ چرا اکثریت صاحب نظران سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی وضعیت استان را مثبت ارزیابی نمی کنند ؟ آقای فلاح در شرایط کنونی وضعیت کشاورزی ، دامداری ، باغداری ، صنعت ، اعتیاد ، طلاق و بیکاری بسیار نگران کننده است در بحث خشکسالی باران ، سیل و بحران های دیگر مردم بسیار خسارات و صدمات را متحمل شدند . جاده های استان به اتوبان مرگ تبدیل شده و در حوزه آزادسازی سواحل اقدامی قابل ذکر انجام نشده است . اکثریت پروژه های عمرانی شهرها به علت کمبود منابع مالی دچار سکوت و رکود شده است حال با این همه تفاسیر مشخص نیست آقای فلاح از کدام مدینه ی فاضله و کدام نمونه بودن ، کدام عمران و آبادانی و کدام رونق سخن مطرح می کنید ؟ ایکاش شما قدری آستانه تحمل خود را بالا برده و اجازه حضور اصحاب منتقد را که دلبسته و وابسته به عنایت شما نبوده و نیستند را در این جلسه می دادید تا مشکلات و معضلات جدی که این استان با آن دست و پنجه نرم می کند را طی این نشست مورد بررسی قرار می دادید .

جای بسی تأسف که روابط عمومی استانداری برای حضور اصحاب رسانه به صورت کاملاً غیرمنصفانه و غیرعادلانه به دنبال خبرنگاران و اصحاب رسانه بود یکی از افرادیکه حداقل چند سالی است به هیچ عنوان در همین رسانه حضور ندارد می گفت: از دفتر روابط عمومی با بنده تماس گرفته شد که در مصاحبه مطبوعاتی استاندار حضور پیدا کنم اما خبر نداشتند که این فرد چند سالی است در رسانه ها حضور ندارد . بدون شک یکی از مهمترین مشکلات کنونی استانداری در عدم تعامل خبرنگاران و استاندار و معاونین و تشکلیلات استانداری مازندران است . اگر امروز افکار عمومی استان از وضعیت چرخش و گردش و تشکیلات استانداری نارضایتی مطلق دارند این را باید به حساب عدم هماهنگی و همراهی بین اکثریت اصحاب رسانه با استانداری بگذاریم . البته عزیزانی هم که مورد عنایت و محبت استانداری در همه مصاحبه ها و مذاکرات و اتاق فکر شما قرار دارند دلسوز هستند اما به هر حال شرایط کنونی استان در بحث نارضایتی از استانداری را باید در عملکرد ضعیف حوزه اطلاع رسانی برشماریم و هیچ کس نمی تواند منکر این واقعیت شود که استانداری مازندران نتوانست و این توانایی را ندارد که ظرفیت بالای اصحاب رسانه را مازندران در پیشبرد اهدافش مورد استفاده قرار دهد.

شعبان وفایی نژاد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :