تازه ها

يکشنبه 1 شهريور 1394-19:40 کد خبر:13306

عضو شورای شهر در جلسه انجمن پیشکسوتان کشتی ساری:

شهرداری و شورای شهر در حمایت از ورزش ساری سنگ تمام گذاشته است

انعکاس شمال - محمد حسن محمدی کیادهی در جلسه انجمن پیشکسوتان کشتی ساری گفت: شهرداری و شورای شهر در حمایت از ورزش ساری سنگ تمام گذاشته است.


انعکاس شمال:محمد حسن محمدی کیادهی عضو شورای اسلامی شهر ساری در جلسه انجمن پیشکسوتان کشتی این شهر در سخنانی با اشاره به اینکه متأسفانه در کمک به کشتی ساری تا حدودی کوتاهی شده است ، گفت: گاهاً روند و روش انتصاب در هیئت های ساری نه تنها مشکلی را مرتفع نمی کند بلکه خود مشکل آفرین می شود . کیادهی افزود : مهدی عبوری شهردارو اعضای شورای شهر در حمایت از ورزش این شهر به خصوص رشته پرطرفدار کشتی هرآنچه در توان داشته اند را به کار بستند . این عضو شورای شهر معتقد است که در انتصاب رئیس هیئت کشتی ساری خوب عمل نشده و می گوید : باید فردی در این جایگاه قرار می گرفت که فرصت کافی برای احیا و رسیدگی به امورات کشتی ساری را می داشت .

محمدی کیادهی رویکرد مثبت شهرداری را در حمایت از کارهای فرهنگی و ورزشی مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : به حمدالله جامعه ورزشی و فرهنگی شهر عملکرد شهردار و شورای شهر را مثبت می دانند .

عضو باسابقه ی شورای شهر ساری عملکرد درخشان کشتی گیران ساروی و مازندرانی را در مسابقات مختلف مورد قدردانی خود قرار داد و یادآور شد: با توجه به اینکه شهرداری و شورای شهر در کمک به رشته های ورزشی این شهر همواره در حد توان نقش آفرینی کرده و میکنند فلذا مسئولین هیئت کشتی ساری باید برای این مهم پیگیری های بیشتری را به خرج دهند . محمد حسن محمدی کیادهی در پایان ضمن ادای احترام مجدد به همه پیشکسوتان ورزشی به خصوص مربیان و پیشکسوتان کشتی ساری ، برای بهبود وضعیت جسمانی حسن وقایعی – حبیب الله الطافی و عبدالحمید باقری آرزوی سلامتی کرد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :