تازه ها

يکشنبه 1 شهريور 1394-2:48 کد خبر:13292

جنجال آفرینی، شگرد جدید برخی از مدیران در مازندران برای مطرح شدن


انعکاس شمال:برخی از مدیران در استان مازندران تنها ابزاری که برای مطرح کردن خودشان به نمایش می گذارند ، انتقاد کردن و اعتراض کردن و مظلوم نمایی و اعلام انواع اهانت و توهین به دیگران است تا شاید در پناه تخریب دیگران و مظلوم نمایی برای خود ، بتوانند شخصیت سازی کنند ؛ البته این سراب سازی ها ممکن است در کوتاه مدت جواب دهد ولیکن در دراز مدت مردم به درستی متوجه اصل واقعیت ها می شوند و قطعاً بازتاب نخواهد داشت .

**********************************

جایگاه مازندران در افتتاح پروژه های عمرانی هفته دولت کجاست؟

در کشورمان رسم بر این است که در هفته دولت در همه استان های کشورمان شاهد افتتاح انواع پروژه های عمرانی ، خدماتی ، رفاهی و تفریحی هستیم اما سوأل اینجاست در هفته دولت مازندران چه پروژه ای را برای افتتاح معرفی خواهد کرد ؛ 1- افتتاح چند کارخانه 2- افتتاح چند بزرگراه 3- افتتاح چند خیابان و یاد جاده 4- افتتاح چندین سالن و مجموعه بزرگ ورزشی 5- افتتاح چندین صنایع دولتی و...

چه خدماتی در بحث تحولات در ساماندهی صنایع تبدیلی کشاورزی ، دامداری و باغداری در این استان صورت گرفته است . به هر حال باید دید در هفته دولت چند پروژه اساسی و زیربنایی در استان مازندران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و چند تن از وزیران و مسئولین از هیأت دولت برای افتتاح آنها خواهد آمد.

شعبان وفایی نژاد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :