تازه ها

پنجشنبه 29 مرداد 1394-14:45 کد خبر:13267

فرمانده انتظامی بابل خبر داد:

توقیف سمند حامل 20 کیلوگرم تریاک در بابل

انعکاس شمال - فرمانده انتظامی بابل از شناسایی و دستگیری دو عامل افیونی و کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک از خودروی متهمان خبر داد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محسن جعفری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام رجب‌علی– ب در امر تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند و او را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیات شناسایی و دستگیری متهم، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند این فرد با یک دستگاه خودرو سواری سمند قصد انتقال حجم زیادی از موادمخدر را دارد.

جعفری گفت: ماموران با هماهنگی قضایی این فرد را حین تردد با خودرو سمند در یکی از میادین اصلی شهر در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی به همراه فردی دیگر به نام اسفندیار – ت دستگیر کردند.

جعفری با اشاره به کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک از داخل خودرو سمند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :