تازه ها

سه شنبه 19 اسفند 1393-0:22 کد خبر:1243

فرمانده انتظامی مازندران خبرداد:

اجرای طرح‌های انتظامی و امنیتی برای مقابله با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه

انعکاس شمال - فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح‌های انتظامی و امنیتی برای مقابله با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه در مازندران خبر داد.


به گزارش انعکاس شمال به  نقل از مرکز اطلاع‌سانی پلیس مازندران، سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب از اجرای طرح‌های انتظامی و امنیتی برای مقابله با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه در مازندران خبر داد.

وی افزود: هم اکنون تمامی مجتمع‌های تجاری و طلا فروشی‌های استان زیر پوشش امنیتی و انتظامی پلیس قرار گرفته و سطح بازارهای مازندران از امنیت و آرامش کاملی برای مردم در آستانه پایان سال برخوردار است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی مجرمان سرقت‌های خرد و پیگیرد این افراد از سوی پلیس، تصریح کرد: پلیس برخورد جدی با اراذل و اوباش و مزاحمت‌های خیابانی در آستانه نوروز خواهد داشت.

حجت الاسلام اکبرزاده در نشست اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مازندران در دانشگاه مازندران گفت: ترویج فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی راهکار مقابله با فرقه گرایی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در طول تاریخ مقدسات دین مبین اسلام با عناوین مختلفی مورد هجمه و اهانت دشمنان بوده است.

وی گفت: دشمنان اسلام با ایجاد انحرافات، بدعت‌ها و خرافات، آسیب‌های زیادی بر پیکر دین و شریعت اسلامی وارد کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ارجاع بیش از 9 هزار پرونده به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان، از مصالحه 72 درصدی این پرونده‌ها در سال 93 خبر داد.

سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب  افزود: دوایر مددکاری و مشاوره کلانتری‌ها علاوه بر کاهش بار قضایی پرونده‌ها، نقش انکار ناپذیری در کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی دارند.

وی رسیدگی به رفع تعارضات خانوادگی، افزایش درصد مصالحه در پرونده‌های خانوادگی و در نهایت تحکیم بنیان خانواده را اولویت برنامه مشاوران و مددکاران اجتماعی دانست و افزود: هر متغیری که بر نهاد خانواده تاثیر منفی داشته باشد باید کنترل شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :