تازه ها

يکشنبه 17 اسفند 1393-23:42 کد خبر:1235

انتقادبروجردی ازتغییراسکناس ۵ هزارتومانی


علاءالدین بروجردی در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان در محل دانشگاه لرستان از اقدام بانک مرکزی برای حذف نماد انرژی هسته ای کشور از اسکناس های جدید انتقاد کرد.

وی گفت: از نظر من این اقدام بانک مرکزی با هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست و من با استفاده از همین تریبون از رئیس بانک مرکزی کشور می خواهم از انتشار این اسکناس جلوگیری کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود به فلسفه وجودی گروه تکفیری داعش و شکل گیری آن توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: شاید تا قبل از دستگیری و اعتراف چهار مستشار آمریکایی و صهیونیستی در تکریت عراق این شک وجود داشت که شاید آمریکا عامل به وجود آورنده داعش باشد ولی بعد از دستگیری این افراد این شک به یقین تبدیل شد.

وی افزود: ملت آمریکا هیچگاه سربریدن خبرنگاران آمریکایی و اسرائیلی را فراموش نخواهد کرد و همه می دانند آمریکا و اسرائیل اولین متهمان در این جنایت هستند.

بروجردی با اشاره به اینکه سیاست ما از سال اول بحران در سوریه مقابله با تروریسم، حمایت از مقاومت و بقای بشار اسد به عنوان رئیس جمهور سوریه بوده است بیان داشت: این همه صف آرایی و اعزام دهها هزار تروریسم از بیش از ۸۰ کشور با شکست مواجه شد و یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی سیاست موفقی بود که در سوریه در پیش گرفت.

منبع: مهر
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :