تازه ها

يکشنبه 17 اسفند 1393-23:35 کد خبر:1233

فرماندار ساری تاكيد كرد :

ضرورت تسهیل پرداخت وام های خود اشتغالی توسط بانکهای عامل

انعکاس شمال - جواد واحدی فرماندارمرکز استان گفت : وامهای اشتغال زایی بایستی دراولویت قرار گیرندوضرورت تسهیل پرداخت وام های خوداشتغالی توسط بانکهای عامل مد نظر باشد .


جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان شهرستان ساری با حضور فرماندار،مدیر کل تعان،کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران ،روسای بانک ها و اعضای این کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری ،جواد واحدی فرماندار مرکز استان درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در پی گزارش مبسوطی از مشکلات پرداخت وام های خود اشتغالی به نیازمندان اظهار داشت : . یکی از مباحث مهم بحث اقتصادی، اشتغال است و باید در تمامی زمینه‌ها برای ایجاد اشتغال کار شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اشتغال بعنوان مهمترین معضل روز جامعه اذعان نمود : واگذاری تسهیلات بانکی در ایجاد اشتغال یکی از راهکارهای مهم در بخش اقتصادی است ودر این راه باید به موازات هم گام برداشت تا نتایج حاصله آن توسعه پایدار را بهمراه داشته باشد .

واحدی به روسای بانکها تاکید نمود که با توجه به نزدیک شدن به پایان سال بانکها در پرداخت تسهیلات خود اشتغالی اقشار محروم به ویژه مددجویان کمیته امداد همکاری بایسته را داشته باشند .

فرماندار شهرستان ساری افزود : یکی از بهترین و اصولی ترین راهکارها جهت حل مشکل اشتغال مردم پرداخت وام های خود اشتغالی میباشد که در این خصوص امداد موفق عمل نموده است.

وی به روسای بانک ها در پرداخت وام و تسهیل نمودن آن تاکید و به روسای اداری پیگیری مجدانه را خواستار شد تا تمام معرفی شدگان تا پایان سال تسهیلات را دریافت نمایند .

مسئول کمیته امداد شهرستان ساری در ارائه گزارش به موفقیت جذب ۸۰ درصد از اعتبارات اختصاص یافته از منابع بانکی در حوزه اشتغال وخودکفایی اشاره نمود و ابراز داشت : امیدوارم مابقی اعتبارات با توجه به اینکه پرونده های متقاضیان وام های خوداشتغالی نیز آماده می باشد ، با همکاری بانک های عامل در سریع ترین زمان ممکن در روزهای باقیمانده سال ، بقیه اعتبارات در این حوزه جذب و به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ساری اختصاص یابد.

وی گفت: : این تسهیلات برای ایجاد طرح‌های اشتغالزایی در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، خدماتی و صنایع دستی پرداخت و به اجرا درآمده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :