تازه ها

يکشنبه 17 اسفند 1393-18:26 کد خبر:1228

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبرداد:

رشد اعتبارات حوزه علمیه خواهران

انعکاس شمال - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی کشور گفت: اعتبار حوزه علمیه خواهران کشور از رشد مناسبی در بودجه سال 94 برخوردار شده است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیدرمضان شجاعی ، نماینده مردم ساری ومیاندرود درمجلس شورای اسلامی  در دیدار مسئولان حوزه علمیه خواهران کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه حوزه علمیه کشور در بودجه عمومی کشور نسبت به سایر بودجه‌ رشد داشته است، اظهار کرد: در صورتی که کل بودجه کشور 20 درصد رشد نداشت ولی میزان بودجه حوزه عملیه خواهران از رشد بالای 20 درصد نسبت به سال گذشته برخوردار شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نیاز امروز جامعه ما توسعه حوزه علمیه خواهران است، خاطرنشان کرد: مجلس نیز به ضرورت این موضوع توجه کرد و در حوزه اعتباری به کمک حوزه علمیه خواهران آمد.

وی با اعلام اینکه در حوزه فرهنگی و ورزشی میزان اعتبارات کشور در حد مطلوب نیست، افزود: وزیر ورزش و جوانان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت جداگانه درباره کمبود اعتبارات در این حوزه اظهار گلایه کردند.

شجاعی با بیان اینکه امسال اعتبار خوبی برای حوزه علمیه خواهران در نظر گرفته شد، تصریح کرد: در بودجه کل کشور ردیف اعتباری برای این نهاد در نظر گرفته شده است و این ردیف نیز به صورت دائم باقی می‌ماند و این ردیف اعتبار در سال‌های آینده نیز از رشد مناسبی برخوردار می‌شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به تخصیص اعتبار مناسب اقدامات مناسبی در حوزه علمیه انجام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :