تازه ها

يکشنبه 17 اسفند 1393-9:58 کد خبر:1217

دریافت نشان عالی کیفیت توسط مدیر عامل شرکت احداث صنعت ایران

انعکاس شمال - نهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره وری با هدف بهبود و ارتقا کیفیت و بهره وری و همچنین مدیریت بهینه منابع...


نهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره وری با هدف بهبود و ارتقا کیفیت و بهره وری و همچنین مدیریت بهینه منابع سازمانی در راستای افزایش همزمان بهره وری و کیفیت با همکاری انجمن مهندسی صنعت برق ایران و انجمن ملی کیفیت ایران در مرکز همایش های بین المللی  صداو سیما برگزار شد.
به گزارش انعکاس شمال ، نهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره وری با شعار کیفیت و بهره وری  دو بال توسعه پایدارو محورهای اصلی و تخصصی"توسعه کیفیت و بهره وری" ، "اندازه گیری، تحلیل و کنترل کیفیت و بهره وری" و بهبود و ارتقاءکیفیت و بهره وری" برگزار گردید که دکتر رویا طباطبایی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران و دکتر پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از سخنرانان این مراسم بودند.
شرکت هایی که مراحل اولیه ارزیابی را طی کردند جز 12 شرکت برتر در حوزه کیفیت و بهره وری انتخاب شدند که در دو پنل تخصصی جهت دستیابی به نشان عالی با یکدیگر به رقابت پرداختند و شرکت احداث صنعت ایران با کسب رتبه پنجم پس از شرکتهای همراه اول ،بانک شهر ، اطلس خودرو و گاز خوزستان به نشان عالی کیفیت دست یافت و تندیس کیفیت و لوح تقدیر به همراه  نشان آن به دکتر مرتضی هاشم پور در مراسم اختتامی طی مراسمی اهدا گردید.
خاطر نشان میگردد دکتر مرتضی هاشم پور مدیرعامل شرکت احداث صنعت ایران از مدیران موفق و با سابقه استانی و کشوری است که در طول سالجاری در اردیبهشت ماه در اجلاس کشوری نشان عالی مدیریت در مشهد به عنوان برگزیده چهره های مدیریت نوین ایران انتخاب و مفتخر به دریافت تندیس و لوح تقدیر شد.
همچنین در تیرماه سالجاری در روز ملی صنعت و معدن نیز به عنوان مدیر برگزیده سه دهه مدیریت جهادی در عرصه های اقتصادی انتخاب و موفق به دریافت نشان مدیریت گردید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :