تازه ها

شنبه 16 اسفند 1393-22:11 کد خبر:1214

آیت الله نعیم آبادی:

رئيس جديد مجلس خبرگان ۱۹ اسفند انتخاب می شود

انعکاس شمال - عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری هفدهمين اجلاسيه خبرنگان رهبری در ۱۹ اسفند ماه جاری گفت: يكی از موضوعات مهم و اساسی در اين اجلاسيه انتخاب رئيس جديد این مجلس است.


آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهمترین مجلسی كه در ایران تشكیل می شود خبرگان رهبری است كه ۸۶ نفر از افراد مجتهد و صاحب نظر در مسائل دینی در آن گردهم می آیند.

وی افزود: نمایندگان این مجلس افرادی هستند كه با انقلاب از دیرباز آشنایند و از یاران واقعی امام راحل و رهبری انقلاب هستند.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان ساخت: در هفدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری موضوع انتخاب رئیس جدید مطرح است.

نعیم آبادی تصریح كرد: در این دوره از اجلاسیه خبرگان رهبری بی تردید انتخاب رئیس جدید مجلس یك انتخاب آگاهانه خواهد بود و روز اول اجلاسیه به این موضوع پرداخته می شود ولی دقیق مشخص نیست چه كسانی كاندیدا خواهند شد و باید تا روز اجلاسیه صبر كرد.

وی خاطر نشان ساخت: هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد و انتخاب رئیس جدید مجلس خبرگان در كمال آرامش انجام می گیرد و آن روز دیر نیست.

تا چند روز دیگر قریب به ۹۰ تن از علما و فقها در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی و در هفدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری گردهم می آیند تا ضمن شركت در این اجلاسیه تكلیف كرسی ریاست بر مجلس خبرگان را روشن كنند، جایگاهی كه از شش ماه پیش و بعد از درگذشت آیت الله محمد رضا مهدوی كنی کرسی آن خالی مانده و مسئولیت موقت این مجلس برعهده آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی نائب رئیس فعلی قرار دارد.

هفدهمین اجلاسیه خبرگان رهبر ۱۹ و ۲۰ اسفند برگزار می شود.

منبع:مهر

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :