تازه ها

شنبه 16 اسفند 1393-21:50 کد خبر:1213

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواستار شد:

نظارت جدی بر بازار شب عید

انعکاس شمال - رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران لزوم نظارت جدی بر بازار شب عید استان را خواستار شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دلاور حیدرپور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که امروز 16 اسفند به ریاست احسانی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران در معاونت برنامه ریزی استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به تولید و عرضه گوشت مرغ در استان و ذخیره سازی مناسب آن باید نظارت جدی دستگاه های نظارتی و تعزیرات حکومتی از بازار شب عید استان در دستور کار قرار گیرد.

 

حیدرپور با اشاره به اینکه به اندازه کافی گوشت مرغ در سردخانه های استان ذخیره سازی شده و جای هیچگونه نگرانی برای عرضه مرغ در استان وجود ندارد گفت: میزان مرغ ذخیره سازی شده در کشور 145 هزار تن و در استان بالغ بر 13 هزار تن است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هیچ محدودیتی در توزیع مرغ در استان وجود ندارد و مرغ در نمایشگاه های بهاره استان نیز در حال عرضه و توزیع است.

 دبیر ستاد تنظیم بازار مازندران اظهار داشت: مردم استان برای تهیه مرغ در روزهای پایان سال هیچگونه نگرانی نداشته باشند چرا که واحدهای سیار توزیع مرغ نیز در برخی شهرستان ها به توزیع مرغ می پردازند.

علی احسانی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران در ادامه نیز بر لزوم مدیریت و برنامه ریزی برای توزیع مناسب و در دسترس گوشت مرغ به شهروندان مازندرانی تأکید و نظارت و بازرسی بر شبکه توزیع مرغ استان را خواستار شد.

گفتنی است در این جلسه بر همکاری پلیس راه استان، کشتارگاه ها و اتحادیه مرغداران برای تنظیم بازار مرغ استان تأکید شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :