تازه ها

شنبه 16 اسفند 1393-19:41 کد خبر:1210

جزئیات حادثه مرگبار تونل خط 2 مشهد


ساعاتی قبل ریزش خط 2 قطار شهری مشهد، 15 کشته و مجروح بر جای گذاشت . این حادثه در پروژه در حال احداث خط 2 قطار شهری در تقاطع گاز- طبرسی به وقوع پیوست.

این اتفاق ناگوار در حالی رخ داد که کارگران مشغول بتن ریزی قسمتی از دیواره این خط بودند که متاسفانه به علت ریزش آوار و داربست‌ها بر روی آنان تعداد 15 نفر از کارگران محبوس شدند.
به دنبال این موضوع با درخواست مسئولان پروژه بلافاصله نیرو‌های امدادی هلال احمر ، اورژانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
شهرام طاهرزاده مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با تائید این خبر گفت: تا این لحظه تعداد 11 کارگر که دچار جراحت شده بودند به تعدادی از بیمارستا‌ن‌های مشهد از جمله شهید کامیاب و شهید هاشمی نژاد منتقل شدند.
وی افزود: خوشبختانه وضعیت جسمانی مصدومان مساعد است و همکاران ما در محل حضور دارند.
یک منبع آگاه امدادی در مشهد درباره این خبر گفت: از تعداد 15 کارگر ؛ عده‌ای توانستند، جان سالم به در ببرند و 11 نفر به بیمارستان منتقل شدند و متاسفانه 2 نفر جان خود را از دست دادند.
بر اساس گزارش خبرنگار ما، مسیر‌های منتهی به این حادثه با توجه به احتمال ریزش مجدد توسط پلیس مسدود است. این مسیر یکی از خیابان‌های اصلی مشهد به شمار می‌آید که باعث ترافیک سنگین شده است.
گفتنی است، این حادثه در محل ایستگاه در حال ساخت رخ داده است و تعدادی از سگ‌های زنده یاب هلال احمر نیز در حال انتقال به محل هستند. همچنین از ورود خبرنگاران به محل خودداری شده است.
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :