تازه ها

سه شنبه 30 تير 1394-22:51 کد خبر:11984

استاندار مازندران :

دانشگاهها نقش اساسی در تحکیم روابط دوستانه ایران و قزاقستان دارند

انعکاس شمال - استاندار مازندران در نشست با مسئولین دانشگاه فنی و مهندسی کاسپین منگستائو قزاقستان گفت : یکی از ظرفیت های مهم دانشگاههای مازندران صدور خدمات فنی و مهندسی است.


وی تاکید کرد : ایران به عنوان یکی از امن ترین کشورها و قزاقستان به عنوان بزرگترین و با ثبات ترین کشور آسیای مرکزی می توانند روزبروز روابط خود را گسترش دهند و دانشگاه ها در تحقق این امر نقش اساسی دارند.
استاندار مازندران افزود: دانشگاهها نقش اساسی در تحکیم روابط دوستانه ایران و قزاقستان دارند .
وی از مسئولین دانشگاه کاسپین به دلیل راه اندازی کرسی زبان فارسی در این دانشگاه تقدیر و تشکرنمود و گفت : مازندران ظرفیت دانشگاهی بسیار خوبی دارد و ضرورت دارد روابط دانشگاههای منگستائو و مازندران گسترش یابد .
ربیع فلاح نقش دانشگاهها را در توسعه روابط فرهنگی بسیار مهم خواند و تصریح نمود : دانشگاهها علاوه بر توسعه روابط سیاسی و فرهنگی می توانند زمینه توسعه اقتصادی را هم فراهم کنند.
وی در پایان تاکید کرد : استان مازندران در بخشهای پزشکی به ویژه گردشگری سلامت و ارائه خدمات فنی و مهندسی از جایگاه ممتازی برخوردار است .
استاندار مازندران از بخش های مختلف دانشگاه بازدید و رئیس دانشگاه کاسپین توضیحات لازم را در مورد فعالیتها و روند گسترش این واحد دانشگاهی ارائه نمود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :