تازه ها

دوشنبه 29 تير 1394-7:8 کد خبر:11970

دور جدید حذف یارانه نقدی آغاز شد


همزمان با پنجاه و سومین مرحله پرداخت یارانه نقدی که در تاریخ 25 تیر 94، انجام شد، دور جدیدی از حذف غیر نیازمندان از یارانه نقدی اجرا شد.

با توجه به الزام دولت مبنی بر شناسایی و حذف افراد پردرآمد و غیر نیازمند به یارانه نقدی، همزمان با پنجاه و سومین مرحله پرداخت یارانه نقدی که در 25 تیر 94، به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، افراد غیر نیازمند جدیدی شناسایی و یارانه آنها حذف شد.

برخی از شهروندان در تماس با خبرگزاری فارس از حذف یارانه خود خبر داده و اظهار داشتند: با وجود اینکه کارمند بوده و درآمد آن چنانی ندارند و عده‌ای با داشتن 2 فرزند از حذف یارانه نقدی خود و خانواده انتقاد کردند.

به گزارش فارس، طبق اعلام قبلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسانی که یارانه نقدی‌شان حذف شده و نسبت به این موضوع اعتراض دارند، می‌توانند به سایت یارانه 10، به نشانی  http://www.yaraneh10.ir/prs/ مراجعه کرده و علاوه بر آگاهی از وضع یارانه خود در صورت داشتن اعتراض این موضوع را از طریق آن سایت اعلام کنند.

به گزارش فارس، از ابتدای پرداخت یارانه نقدی از 28 آذر 89 که طبق قانون باید تا 28 آذر 94، ادامه داشته باشد، تا کنون بیش از 169 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی به مردم پرداخت شده است.

منبع: فارس
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :