تازه ها

شنبه 27 تير 1394-23:47 کد خبر:11936

دبیر پروژه مهر ناحیه دو ساری:

ارزیابی مدیران یکی از روش‌های مفید برای ارتقای عملکرد مدیران است

انعکاس شمال -  دبیر پروژه مهر ناحیه دو ساری گفت: ارزیابی مدیران  یکی از روش‌های مفید برای ارتقای عملکرد مدیران است.


سید حسین نصیری معاون متوسطه و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری افزایش عملکرد و توانایی مدیران را از جمله اهداف پروژه  مهر دانست و گفت: این پروژه از برنامه‌های دهه 70 است که با هدف انجام عملکرد‌های مدیران در ایام تعطیلات که در تابستان طراحی و هر ساله به اجرا در می آید که در صورت اجرای صحیح آن می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات مدارس در طول سال تحصیلی پیشگیری کرد.

وی هوشیاری و تذکر را از محورهای اصلی پروژه مهر  دانست و خاطر نشان کرد: عملیات این پروژه در برگرفته از آیات قرآن کریم است و موجب رشد عملکرد و کیفیت بخشی اقدامات اجرایی و افزایش بهره‌وری می‌شود.

معاون آموزش و پرورش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو ساری با اشاره به این که برخی اقدامات پروژه ی مهر از سال 93 آغاز شده است  به پیش بینی و نیاز سنجی رشته‌های جدید و نیاز های تخصصی در زمینه نیروی انسانی اشاره و افزود بر اساس دستور العمل ارسالی به مدارس اجرای این طرح از 15تیر تا 15 مهر ماه ادامه می‌یابد.

نصیری مدیریت زمان را لازمه موفقیت فعالیت‌ها و تلاش‌های مدیران در اجرای این پروژه دانست و افزود: ارتقا  کمی و کیفی شاخص‌های آموزش و پرورش منوط به استفاده حداکثری از امکانات و ظرفیت‌های درون سازمان و برون سازمانی است.

وی با اشاره به لزوم به روز بودن و دقت در ارسال گزارش فعالیت‌ها اصل‌ترین فعالیت پروژه مهر را در متوسطه دور دوم ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی دانست و بر چینش درست معلمان براساس تخصص و توانایی‌های آن‌ها تاکید کرد.

معاون آموزش و پرورش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو ساری ارزیابی مدیران را یکی از روش‌های مفید برای ارتقای عملکرد مدیران دانست و افزود: باید ضعف‌های احتمالی موجود و آسیب‌شناسی اقدامات سال گذشته در دستور کار قرار گیرد./ رضازاده خبرنگار

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :