تازه ها

چهارشنبه 24 تير 1394-10:24 کد خبر:11925

هشدار فرماندارعباس آباد نسبت به هرگونه تعلل مدیریتی در سواحل

انعکاس شمال - فرماندار شهرستان  عباس آباد نسبت به هرگونه تعلل مدیریتی در خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در سواحل این شهرستان هشدار داد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ، سید امیر حسینی جو در سومین نشست ستاد ساماندهی سواحل با اشاره به طول مسیرحدود 22 کیلومتری محدوده ساحلی شهرستان تاکید کرد : برای ارائه خدمات بهتر به مسافران وروی به این مناطق گردشگرپذیر باید مدیریت صحیح اعمال شود.

وی افزود : اعضای کمیته های ستاد ساماندهی سواحل باید به بهترین شکل ممکن و به نحوی خدمات ارائه دهند که تا پایان فصل شنا شاهد مشکلات و اتفاقات ناگواری از جمله غرق شدگی افراد در دریا نباشیم.

او با اشاره به آغاز فعالیت بخشداران جدید در شهرستان ادامه داد : بخشداران به عنوان نمایندگان عالی دولت تدبیر و امید

حوزه فعالیتشان در بخش باید در سایه هم افزایی با دهیاران و سایر مسوولان ذیربط بر محدوده ساحلی مشخص شده نظارت داشته باشند.

حسینی جو خدمات دهی مطلوب به گردشگران را نیازمند تعامل تمامی دستگاه های ذیربط دانست و تاکید کرد : با آغاز تعیطلات عید فطر ، تمایل مردم پس از یک ماه روزه داری برای سفر به مازندران از جمله شهرستان عباس آباد افزایش می یابد که برای خدمات دهی مناسب برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و تیم های ویژه نظارتی به صورت میدانی و نیز گشت های دریایی به طور تمام وقت و مستمر در تمامی نقاط محدوده ساحلی شهرستان فعالیت خواهند داشت .

وی هرگونه قصور و کم توجهی از سوی مدیران طرح های سالمسازی در ارائه خدمات را غیر قابل توجیه دانست و گفت که برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان عباس آباد همچنین از پرداخت نشدن حقوق ناجیان غریق فعال در طرح های سالمسازی دریا انتقاد کرد و وعده داد با با پیگیری های جدی تر این مشکل را بر طرف خواهد کرد

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و احتمال حضور چشمگیر مسافرین و گردشگران به این شهرستان به جهت استفاده از دریا ، تاکید کرد: در هیچ نقطه ای از محدوده ساحلی شهرستان نباید بدون ناجی غریق باشد .

هم اکنون سه طرح سالمسازی دریا در شهرستان عباس آباد فعال است.ساحل 22 کیلومتر این شهرستان همچنین دارای 18 پلاژ و 24 نقطه شنا ممنوع است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :