تازه ها

دوشنبه 22 تير 1394-12:49 کد خبر:11912

در آستانه شروع سفرهاي تابستاني :

اقدامات ایمن سازی در محورهای مازندران شتاب بیشتری گرفت

انعکاس شمال - مدير كل راه و شهرسازي استان مازندران گفت : اين اداره كل با شرو ع فصل تابستان عمليات راهداري و ايمن سازي محورهاي خود را با شتاب و تسريع در عمليات اجرايي در دست اجرا داشته است .


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومي  اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس حيدر نوروزي ضمن اعلام اين مطلب گفت: مازندران به دليل شرايط طبيعي  و جغرافيايي همواره در فصول مختلف سال علي الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بسياري را از سرتاسر ميهن عزيزمان پذيرا بوده ، از اين رو محورهاي مواصلاتي اين استان در فصل تابستان پرترافيك و پرتردد مي باشد.

وي در ادامه از اجراي عمليات راهداري تابستاني اين اداره كل خبر داد و عنوان نمود: اين اداره كل با شرو ع فصل تابستان عمليات راهداري و ايمن سازي محورهاي خود را با شتاب و تسريع در عمليات اجرايي در دست اجرا داشته كه اين عمليات شامل اجراي روكش اُسفالت ،خط كشي ، نصب جداكننده ها و همچنين نصب انواع تابلوهاي هشداردهنده ، انتظامي و اطلاعاتي در سطح كليه محورهاي اصلي ، فرعي و روستايي مي باشد.

مهندس نوروزي به تعطيلات پاياني ماه مبارك رمضان و افزايش حجم سفرها به استان اشاره و خاطر نشان ساخت : با توجه به مصوبه كميته ايمني حمل و نقل و سوانح رانندگي استان اشاره ، اكيپهاي راهداري در محورهاي شرياني استان مستقر شده و با همكاري ديگر دستگاه هاي امداد و نجات جاده اي اقدامات درخور توجه اي را در خصوص ايمن سازي جاده ها در دستور كار خود دارند. 

مدير كل راه و شهرسازي مازندران ضمن اعلام اين مطلب كه راهداري عشق خدمت به همنوع است ، اظهار داشت : اميدواريم با اجراي اين اقدامات در فصل تابستان شاهد افزايش ضريب ايمني در محورها و كاهش تصادفات و تلفات ناشي از آن باشيم.

گفتني است مركز اطلاعات راههاي مازندران نيز با دو شماره 141 (گويا) و  33322320-011 پاسخگوي همه مسافران عزيز براي اطلاع از آخرين وضعيت راههاي اين استان مي باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :