تازه ها

دوشنبه 22 تير 1394-9:32 کد خبر:11908

فرماندار شهرستان عباس آباد:

با عملکرد مناسب رضایت مردم از دولت مردان را بیشتر کنیم

انعکاس شمال - فرماندار شهرستان عباس آباد در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بایدبا عملکرد مناسب رضایت مردم از دولت مردان را بیشتر کنیم.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ، سید امیر حسینی جو در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تقدیر از حضور یکپارچه آحاد مردم در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس اظهار داشت : امروز مهمترین مسئله سیاسی کشور بحث  هسته ای است . امیدواریم  به فضل خدا  با تلاشهای تیم مذاکره کننده به نتایج  نهایی خوبی برسیم .

فرماندار شهرستان عباس آباد  تاکید کرد : از زمان تشکیل دولت تدبیر و امید با نگاه خردگرایانه پیش رفتیم بنابراین حساسیت های دولتهای گذشته تعدیل و جلوی سیاه نمایی ها گرفته شد.

حسینی جو  با اشاره به در پیش بودن  تعطیلات عید سعید فطر ضمن تاکید بر آمادگی همه دستگاههای اجرایی بویژه ادارات خدمات رسان اظهار داشت : تمامی ادارات بویژه دستگاههای خدات رسان در این ایام بصورت آماده باش می باشند و هیچ مدیری حق ندارد بدون هماهنگی از مرخصی خارج شهرستانی  استفاده نماید .   

وی  با ابراز گله مندی از عملکرد برخی از مدیران ادارات سطح شهرستان خاطرنشان کرد : مدیران باید  به دنبال فرصت ها باشند و سعی داشته باشند با تنظیم سند چشم انداز یکساله و برنامه نویسی حوزه فعالیتی خود با لحاظ نمودن اولویت ها و ارسال به موقع آن به فرمانداری پیگیر مطالبات و برطرف نمودن مشکلات موجود باشند .

فرماندار شهرستان عباس آباد  با اشاره به آیین تکریم ، تودیع و معارفه بخشداران این شهرستان اظهار داشت :جابجایی  مدیران به هیچ وجه با نگاه سیاسی انجام نمی شود ، باید با عملکرد مناسب رضایت مردم از دولت مردان را بیشتر کنیم.

لازم به ذکر است که  در این جلسه ضمن تقدیر و تکریم از زحمات  چندین ساله بخشداران این شهرستان ، آقایان عبدالرضا عباسپور  ، احمد خوش قلب و بهمن شرج پور به ترتیب به عنوان بخشدار جدید بخش کلار ، سلمانشهر  و بخش مرکزی این شهرستان معارفه شدند. 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :