تازه ها

دوشنبه 22 تير 1394-6:26 کد خبر:11899

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری:

کارهای عمرانی بدون پیوست فرهنگی مقبولیت عمومی پیدا نمی‌کند

انعکاس شمال - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری گفت :کارهای عمرانی تا زمانی که پیوست فرهنگی نداشته باشد مقبولیت عمومی پیدا نمی‌کند.


مسعود پیری در نخستین مجمع مشورتی کمیته‌های فرهنگی شورای اسلامی شهرهای استان مازندران در دفتر نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به غم‌انگیز بودن حوزه فرهنگ و محدود بودن منابع و امکانات در این حوزه اظهار کرد: در دوره چهارم شورای شهر ساری با شکل‌گیری کمیسیون فرهنگی در این شورا، اعتبارات این بخش امسال به 12 میلیارد و 300 میلیون تومان ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه کارهای عمرانی تا زمانی که پیوست فرهنگی نداشته باشد مقبولیت عمومی پیدا نمی‌کند، افزود: آموزش شهروندی، مطالبه‌گری و مشارکت آگاهی از مواردی است که محور فعالیت کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری را در بر می‌گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری با اعلام اینکه در حال حاضر هفت سرای تداوم در این شهر به عنوان مرکزی برای شنیده‌ شدن مردم، حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی آنها و آموزش الگوی زندگی درست و اصولی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در مباحث فرهنگی نیازمند دسته‌بندی‌های کار گروهی با مشارکت مردم در بخش‌های سلامت و بهداشت و ورزش هستیم که در این بخش نیز تاکنون موفقیت‌های زیادی حاصل شده است.

وی توجه به مباحث قرآنی را از دیگر برنامه‌های شورای شهر ساری در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی برشمرد و اضافه کرد: برنامه‌های قرآنی در سطح شهر ساری با عنوان 30 شب، 30 مسجد در ساری در کنار ویژه برنامه سکوت در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

پیری خواستار راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مجمع مشورتی کمیته‌های فرهنگی شورای اسلامی شهرهای استان شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :