تازه ها

دوشنبه 22 تير 1394-6:1 کد خبر:11895

مدیر کل بهزیستی مازندران:

آسیب های اجتماعی زنگ خطری برای همه اقشار جامعه است

انعکاس شمال - در دومین روز از هفته بهزیستی مجتمع پیشگیری و ارتقای سلامت زندگی با هدف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در قائمشهرراه اندازی شد.

 


در دومین روز از هفته بهزیستی مجتمع پیشگیری و ارتقای سلامت زندگی با هدف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در قائمشهر با حضور دکتر آرام مدیر کل بهزیستی مازندران ، محمدی فرماندار شهرستان قائم‌شهر ، دکتر پور فاطمی معاونت امور اجتماعی ،علاالدینی معاونت مشارکت های مردمی و ریاست اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر راه اندازی شد.

به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان مازندران ،دکتر آرام ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این مرکز اظهار داشت : مهمترین هدف راه اندازی این مراکز در سطح استان پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی  می باشد و این مراکز باید در سطح استان بصورت فراگیر گسترش یابد .

مدیر کل بهزیستی مازندران پیشگیری از آسیب ها را کم هزینه ترین راه حل دانست و اذعان داشت:این مراکز با نگاه کارشناسانه محور می تواند در رسیدن به اهداف و آرمان سازمان بهزیستی که همان سلامت اجتماعی و کاهش آسیب است یاری نماید.

وی با بیان اینکه  شناسایی آسیب های اجتماعی در سطح جامعه باید با همکاری و کمک آموزش و پرورش صورت گیرد، اظهار داشت: آموزش و پرورش نخستین گام برای پیشگیری است که با آموزش های لازم می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی را باید جدی بگیریم، خاطر نشان کرد:باید برنامه‌های لازم در زمینه پیشگیری، برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه ارائه شود.

دکتر آرام با ابراز امیدواری از حضور مردم  در این مراکز برای  آموزش ها و آگاهی های مختلف ، اذعان داشت: آسیب های اجتماعی زنگ خطری برای همه اقشار جامعه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :