تازه ها

يکشنبه 21 تير 1394-15:54 کد خبر:11894

رضا پیوندی:

رویکردم را در شورای شهر تغییر خواهم داد

انعکاس شمال - رضا پیوندی گفت: با رویکردی جدید در شورای شهر سعی در دفاع از حق و حقوق مردم شهرم خواهم داشت.


انعکاس شمال:رضا پیوندی عضو شورای شهر ساری در گفتگویی اختصاصی با اشاره به اینکه تمرکزم را بر روی حضور در شورای شهر ساری و خدمت به مردم این شهر معطوف کرده ام ، گفت: حالا که دیگر بنده داوطلب حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیستم با رویکردی جدید در شورای شهر سعی در دفاع از حق و حقوق مردم شهرم خواهم داشت و به سوگندی که در ابتدای حضور در پارلمان شهری یاد کرده ام ، وفادار می مانم .

پیوندی افزود : انتظار می رود که شاهد تغییر رویکرد همه اعضای شورای شهر نسبت به جایگاه شورا باشیم بنده اعتقاد دارم که جایگاه شورای شهر نباید به گونه ای در اذهان ترسیم باشد که شوراها را محلی برای قانونمند کردن کارهای غیرقانونی بدانند بلکه باید شوراها مدافع واقعی فعالیت قانونی نهادهای مدنی باشند .

رضا پیوندی با تأکید بر اینکه بنده در بحث عملکرد همکاران خود ، نه تعیین تکلیف می کنم و نه قضاوت ، یادآور شد : این حق قانونی بنده و تمام اعضای متعهد و دلسوز شورای شهر است که در مسیر دفاع از قانون و فعالیت های قانونی حرکت کنیم . این عضو مهندس شورای شهر ساری در پایان این وعده را داد تا در آینده ای نزدیک طی مصاحبه ای دیگر مباحث ناگفته را پیرامون مشکلات شهری به اطلاع مردم برساند .

شعبان وفایی نژاد 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :