تازه ها

جمعه 19 تير 1394-13:44 کد خبر:11856

استاندار مازندران در راهپيمايي روز قدس ساري

روز قدس اقتدار و اتحاد جامعه اسلامي را به نمايش گذاشت

انعکاس شمال - استاندار مازندران در راهپيمايي روز قدس ساري گفت :روز قدس اقتدار و اتحاد جامعه اسلامي را به نمايش گذاشت


دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران كه در راهپيمايي با شكوه روز قدس در مركز استان شركت كرده بود حضور گسترده و با شكوه مردم ساري و مازندران را در راهپيمايي روز قدس بيانگر ايستادگي و مقاومت بر سر اصول و ارزشهاي انقلاب خواند و گفت : از مردم ولايتمدار مازندران به پاس خلق حماسه پرشكوه روز قدس تقدير مي كنم.
وي گفت پاسخ قاطع مردم عزيز ما به تجاوزگري هاي اسرائيل غاصب موجب اميد و دلگرمي در انتفاضه فلسطين شد و اقتدار و اتحاد جامعه اسلامي را به نمايش گذاشت.
مقام عالي دولت در استان تاكيد كرد : امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت ، اتحاد ، همدلي و همزباني مسلمانان است و خدا را شاكريم كه مردم روزه دار ما يكبار ديگر با عظمت و صلابت اين يادگار ماندگار حضرت امام را پاس داشتند و از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين و غزه حمايت كردند.
استاندار مازندران حضور باشكوه مردم را پشتوانه اي ارزشمند براي تيم مذاكره كننده هسته اي دانست و گفت : همانطور كه مقام معظم رهبري بارها از تيم مذاكره كننده هسته اي حمايت كردند مردم عزيز ما هم در شعارهاي خود در روز قدس براي موفقيت اين تيم متدين و دلسوز دعا و آرزوي موفقيت كردند.
وي در پايان از همه كساني كه براي برگزاري شكوهمند روز قدس در مازندران تلاش كردند تقدير و تشكر نمود و ابراز اميدواري نمود در سال همدلي و همزباني دولت و ملت شاهد اتحاد و انسجام هر چه بيشتر بين دولت و ملت براي رفع مشكلات و حركت به سوي پيشرفت و توسعه باشيم

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :