تازه ها

چهارشنبه 13 اسفند 1393-23:26 کد خبر:1182

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

خیران مازنی ۲۲۵ میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی کمک کردند

انعکاس شمال - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی استان با مشارکت خیران، گفت: خیران مازنی ۲۲۵ میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی کمک کردند


 

.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی در جلسه هماهنگی همایش مازندرانی‌های مقیم مازندران اظهار داشت: انجام تعهدات خیران در توسعه فضاهای آموزشی بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه برای ساختن مازندرانی آباد به ایجاد فضاهای مناسب نیازمند هستیم، گفت: تشکیل ستاد استانی برگزاری همایش مازندرانی‌های مقیم خارج استان از اقدامات مناسبی بوده است که برای برنامه‌ریزی مناسب در برپایی این همایش در جلب مشارکت‌ها در توسعه فضاهای آموزشی انجام شده است.

قاسمی با بیان این که از سال 77 تاکنون خیران در امر مدرسه‌سازی بیش از 293 میلیارد تومان را متعهد شده که از این میزان بیش از 225 میلیارد تومان تاکنون تحقق یافته است، تصریح کرد: حرکت فرهنگیان در عرصه‌های فرهنگی نشان دهنده عزم خیران در حمایت از فضاهای آموزشی است.

وی با اشاره به مقاوم سازی و بازسازی مدارس فرسوده در مازندران، خاطرنشان کرد: بسیای از مدارس در مازندران، قدمتی بیش از 6 سال دارند و بکارگیری توان خیران در تجهیز این مدارس نیاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، برپایی این همایش را ایجاد بستری در افزایش مشارکت و کمک به اقتصاد  آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: اندیشمندان در زمینه‌های مختلف می‌توانند در ایجاد آموزش و پرورشی پویا تاثیرگذار باشند.

وی، خواستار شناسایی درست مدعوین برای شرکت در این همایش شد و تاکید کرد: حضور سامان یافته افراد در این همایش می‌تواند در دستیابی به مقاصد و اهداف مورد نظر آموزش و پرورش موثر باشد.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :