تازه ها

شنبه 13 تير 1394-11:32 کد خبر:11799

برای فدراسیون کشتی ملاک و معیار کسب مدال است نه رعایت ظوابط


انعکاس شمال:فدراسیون کشتی کشورمان و شورای کمیته فنی کشتی فرنگی پس از عدم حضور حمید سوریان در مسابقات انتخابی تیم ملی همه ما جا اعضای هیأت رئیسه فدراسیون مدعی شدند که چون حمید سوریان به مقررات فدراسیون پشت پا زده ، از حضور او در مسابقات جهانی جلوگیری می شود اما چند ساعتی از آتش قدرت و قاطعیت طلبی شورای فنی نگذشته بود که اعلام شد او به اردوی تیم ملی دعوت شد اما به مسابقات جهانی اعزام نمی شود و نفر اول مسابقات انتخابی ، نفر حاضر در مسابقات جهانی خواهد بود ؟!

چند روز بعد همین شورای فنی تیم ملی اعلام کرد که اگر نفر اول انتخابی در مسابقات بین المللی قبل از پیکارهای جهانی مدال طلا  بگیرد صد در صد به مسابقات جهانی خواهد رفت در غیر این صورت حمید سوریان عازم مسابقات جهانی خواهد شد ؟! سوأل اینست که اگر برای شما ملاک و معیار مسابقات انتخابی تیم ملی بود پس حضور در مسابقات بین المللی دیگر چه صیغه ای است ؟ اگر حضور در مسابقات بین المللی حرف اول و آخر شورای فنی بود پس چرا مسابقات انتخابی برگزار کردید ؟

به طور یقین به نفر اول با توجه به شرایطی که مهیا نمودند در مسابقات جام بین المللی از نظر روحی فشار عصبی زیادی وارد خواهد شد ؛ البته این داستان ظاهراً برای چند وزن دیگر ملا ک ومعیار شده این یعنی عدم قاطعیت فدراسیون در رعایت بخشنامه های خود.

شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :