تازه ها

چهارشنبه 13 اسفند 1393-1:49 کد خبر:1173

شركت شهركهاي صنعتي مازندران با مركز ژنتيك گياهي تفاهمنامه همكاري امضاء مي كند

انعکاس شمال - با اجرا و انجام استانداردسازي خوشه گل و گياه زينتي ، زمينه فروش در بازارهاي داخلي و جهاني ميسر مي شود


به گزارش انعکاس شمال به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سيد مصطفي موسوي گفت : حمايت از خوشه صنعتي گل و گياه زينتي و بهبود بهره وري و استفاده از تكنولوژي نوين در اين صنعت و كاهش هزينه ها و استانداردسازي ، در دستور كار اين شركت قرار دارد .

مديرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران افزود : براساس تشكيل يك كارگروه در شركت با حضور كارشناسان و سرمايه گذاران و گلخانه داران عضو اين خوشه و مركز پژوهشگاه كشاورزي و گياهي شمال كشور ، مسائل مربوط به خوشه مورد بررسي و تبادل نظر قرار گرفت .

سيد مصطفي موسوي تصريح كرد : براساس تفاهم همكاري شركت شهركهاي صنعتي استان و مركز ژنتيك گياهي مقرر گرديد تا در راستاي كشت و بافت گياهان و گلهاي زينتي ، در زمينه تغذيه گياهان و آفات ، از برنامه ها و نقطه نظرات كارشناسان و مشاوران اين مركز استفاده گردد .

وي اظهار داشت : همكاري دوجانبه با مركز ژنتيك گياهي موجب كاهش هزينه هاي توليد ، افزايش بهره وري و استانداردسازي محصولات و مبارزه با آفات به روشهاي بيولوژيك شده و گام مهمي در صنعت گل و گياه برداشته خواهد شد .

موسوي خاطرنشان كرد : با اجراي برنامه هاي حمايتي اين شركت از خوشه صنعتي گل و گياه ، شاهد رونق توليد و افزايش صادرات در اين بخش ، خواهيم بود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :