تازه ها

دوشنبه 8 تير 1394-18:28 کد خبر:11719

مسئولین در مورد عملکرد خود قضاوت کنند


انعکاس شمال : مازندران استانی با مواهب طبیعی است که از دیرباز علیرغم دارابودن استعدادهای فراوان خدادادی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند هر کسی این دلیل عقب ماندگی را به زعم خود تعریف می کند یکی از مدیران ناکارآمد گله دارد یکی از عدم صنعت مناسب در استان ، یکی از عدم توجه به گردشگری و یکی عدم توسعه کشاورزی را دلیل عقب ماندگی می داند . وجود کوه و دریا در کنار یکدیگر با سرسبزی و طراوت باغات و جنگل هایی که می تواند مازندران را قطب گردشگری و کشاورزی تبدیل کند . وجود راههای دسترسی نزدیک به مرکز کشور و همچنین راه آهن سراسری هم به رونق آن می افزاید و هم به تجارت ؛ بنادر نوشهر – امیرآباد – فریدونکنار و نیز باعث سهولت تجارت با آسیای مرکزی می شود که میزان اشتغال را افزایش می دهد .

در دورن شهرهای مازندران نیز اماکن دینی متعدد و استعدادهای فراوانی برای گردشگری وجود دارد مرکز استان نیز به عنوان نماد مازندران از عدم توسعه یافتگی رنج می برد هر زمان که فصل انتخابات فرا میرسد افرادی که قصد شرکت در آن را دارند شعار توسعه و تجهیز زیرساخت را در مرکز استان سر می دهند اما پس از عبور از گردنه انتخابات ، دریغ از پاسخگویی به مردم ؛ امروز نیز افرادی که قصد حضور در این عرصه را دارند از دریا – هوا و راه ایراد می گیرند و بی محابا به عدم توسعه زیرساخت ارتباطی و عدم شکوفایی گردشگری و تجارت می تازند اما لازم است به این سوأل پاسخ داده شود که زمان مسئولیت بر مناصب توسط ایشان چه اقدام مفید و موثری برای رشد متوازن و متناسب مرکز استان صورت گرفته است ؟ آیا کمکی به توسعه مناسب در محلات مرکز استان نموده اند که امروز می خواهند استان مازندران را به چنین جایگاهی برسانند و نمایندگان استان را متحد کنند برای پیشرفت مرکز استان ؟

برای اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان چه اقدام موثر و اثربخشی صورت گرفته است که انتظار حضور گردشگران را داریم ؟ برای معضل ترافیک شهری چه پیشنهاد و راهکاری اندیشیده ایم که مدعی حل ترافیک و توسعه راههای مازندران هستیم ؟ افرادی که در کمک به مناطق زادگاه خود توانایی نداشته اند در حالی که در جایگاه شورای اسلامی استان صدارت می نموده اند . کدام سرمایه گذار مناسب در جهت رونق بخشی کشاورزی و دامپروری به مرکز استان آورده شد ؟ در توسعه راههای درون شهری ، ساخت کمربندی مرکز استان همچنان ناتمام است و باید چاره ای اندیشید که با ساخت آن چگونه پاسخگوی نیازهای عبور و مرور کنونی خواهد بود ؟

بحث زباله در دوران مدیریت شما چه در مرکز استان و چه در شهرهای دیگر که تبدیل به کوه زباله شده است و شیرابه زباله چه اندازه جاده ساری به سمنان را مرگبار نموده است ؟ چه آسیبی این شیرابه ها به زمین های کشاورزی رسانده است ؟ براستی چرا مسئولین ناتوان از قضاوت عملکرد خود هستند و به دنبال بهانه گیری و تخریب عملکرد دیگران ؟ افرادی می توانند شعار آینده بهتر را سر دهند که در طی سالیانی که بر مرکز استان در رأس قدرت بوده اند کارنامه ای موفق از خود به یادگار گذاشته باشند و اقدام موثری در بهبود وضعیت مرکز استان را در کارنامه ایشان مشاهده کنیم .

علیرضا مظفری

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :