تازه ها

دوشنبه 8 تير 1394-17:55 کد خبر:11715

در دفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی مازندران

انعکاس شمال - با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، راهکارهای همکاری های مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان طی نشستی مشترک نحوه تداوم همکاری های دو مجموعه را بررسی کردند.
در این جلسه که به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک انجامید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ابراز امیدواری نمود همکاری های فرهنگی طرفین با رونق کتاب و کتابخوانی و افزایش شاخص های کتابخانه ای در استان همراه شود.
جاودانی با بیان اینکه همه تصمیمات و تلاش ها در دو مجموعه با نیت خدمت به مردم مازندران صورت می گیرد، اظهار داشت: هیچ چیز نباید مانع سیاست ها و اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ترویج فرهنگ مطالعه مفید به عنوان یکی از مهمترین شاخص های فرهنگ در جامعه باشد.
مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران نیز با تقدیر از رویکرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درحوزه کتاب و کتابخوانی، تعامل سازنده این دو اداره کل را زمینه ساز اتفاقات مهم فرهنگی در عرصه های مختلف دانست.
وی با اشاره به مسیر طولانی باقیمانده تا رسیدن به بایسته های فرهنگی و دستیابی به جایگاه واقعی کتاب و کتابخوانی در جامعه، گفت: تنها با برنامه ریزی و همکاری های  تمامی نهادهای فرهنگی می توان به اهداف مهمی که همواره مطرح می شود دست یافت و تفاهم نامه منعقد شده در این نشست الگوی صحیحی برای این همکاری ها است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :