تازه ها

شنبه 6 تير 1394-16:33 کد خبر:11690

مشکل بوکس ساری چیست ؟


انعکاس شمال:با توجه به نتایج ضعیفی که از بوکس ساری در مسابقات قهرمانی بوکس مازندران در بابل به دست آمد و با کسب عنوان دهمی ساروی ها همراه بود این نتیجه حکایت از مشکلات این رشته در مرکز مازندران دارد ؛ در شهرستان ساری هیچ سالنی اختصاصی برای استفاده ورزشکاران بوکس ساروی وجود ندارد و متأسفانه بوکسورهای با استعداد ساروی باید تمرینات خود را در زیر راه پله های ورزشگاه شهید متقی با کمترین امکانات پیگیری کنند .عدم وجود سالن اختصاصی بوکس – عدم برگزاری مسابقات مرتب و منظم و بی توجهی به زیرساخت های این رشته را می توان از دلایل ناکامی بوکس ساری برشمرد ؛ علیرغم اینکه در ساری بوکسورهای با استعداد و مربیان زحمتکشی وجود دارند اما به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب و ساماندهی تجهیزات مورد نیاز باعث شده تا به خوبی از پتانسیل بوکس ساری استفاده نشود .

البته فدراسیون بوکس کماکان در خواب خرگوشی و حرکت لاک پشتی رئیس ناموفق و مادام العمر خود به سر می برد ؛ ظاهراً تا  زمانیکه ایشان  در حیات هستند باید ریاست این فدراسیون را یدک بکشند و توفیق اجباری آن برای ورزشکاران این رشته است . متأسفانه در نگاه کلی باید اذعان داشت این رشته ورزشی در استان های کشور آنطوریکه که باید مورد توجه مسئولین قرار نمی گیرد و از همه بدتر رئیس فدراسیون بوکس همچون کفاشیان در فوتبال از جایگاهی حمایت می شود که احتمالاً آن نیز خط قرمز تشکیلات ورزش ما به شمار می رود . تازمانیکه فدراسیون توجهی به استان ها نداشته باشد نباید برای احیای بوکس شهرها امیدی داشت.

شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مهرداد
    شنبه 6 تير 1394-19:6

    مشکل رییس هیات بوکس ساری هست که اصلا نگاهی به این ورزش ندارد ودفترویا هیات فعالی ندارد خلاصه اینکه فقط بفکر تبلیغات هستندودوراز بوکسورها ومربیان