تازه ها

چهارشنبه 3 تير 1394-12:59 کد خبر:11667

خبرهای کوتاه از ورزش مازندران


 

تمرینات تیم سازمان عمران شهرداری ساری در لیگ 3 قهرمانی فوتبال کشور در زمین فوتبال صنایع چوب و کاغذ استان آغاز شده است .

استقبال علاقمندان ورزش امسال طی 5 شب اول از کلیه مسابقات ورزشی جام رمضان در مازندران بسیار ضعیف بوده است .

هنوز تکلیف تیم صنعت ساری در لیگ 2 قهرمانی فوتبال کشور مشخص نشده است ؛ بدون شک جریان ها و کشمکش های سیاسی عامل بی سازمانی این تیم است .

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت : قبول دارم که باید در اطلاع رسانی نسبت به موفقیت های ورزش مازندران قویتر حاضر شویم موفقیت های ورزش استان خوب بوده و باید استمرار پیدا کند.

محسن حاجی پور در 59 کیلوگرم – قاسم رضایی در 98 – بشیر باباجان زاده در 130 کیلو سه قهرمانی مازندرانی هستند که به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی در کشور آمریکا دعوت شدند ؛ محسن حاجی پور بخت اول حضور را دارد و در این ارتباط رضایی و حاجی پور باید انتخابی برگزار کنند ولیکن از مازندران هیچ مربی حضور ندارد مازندرانی ها سالیان سال رضا سیم خواه – حسن رنگرز را به عنوان مربی تیم ملی از مازندران داشتند ؛ ضمن اینکه فرهاد اسماعیل نژاد – مظفر فولادی – حسن زاده و میرزاده از مربیان شاخص کشتی استان در رشته فرنگی به شمار می روند .

اداره ورزش و جوانان ساری باید تکلیف رئیس هیئت کشتی ساری مشخص کند ؛ بهر حال عدم نظارت رئیس هیئت کشتی ساری موجب نگرانی جمعی از مربیان این شهر شده است ؛ در حال حاضر چرخش و گردش کشتی ساری قائم به شخص شده است .

تکلیف پیست دوومیدانی و چمن و جایگاه تماشاگران ورزش شهید متقی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد .

با توجه به ناکامی شدید تیم بوکس ساری در مسابقات قهرمانی مازندران ، انتظار جابجایی در هیئت رئیسه بوکس این شهر وجود دارد .

عملکرد کمسیون ورزشی شورای شهر ، بابل را به عنوان الگو همه شوراهای اسلامی در سراسر مازندران معرفی کرده است ؛ بابل در ورزش با پیشرفت های قابل ملاحظه ای طی سالیان گذشته روبرو بوده است که این موفقیت حاصل همین رویکرد مثبت مسئولینش بوده است .

با حذف حسین رضازاده از ریاست فدراسیون وزنه برداری دیگر نامی از وی مطرح نمی باشد ؛ همانطوریکه او به دنبال حذف حریفان خود در ارکان فدراسیون وزنه برداری بود اینک خودش از این جایگاه کنار گذاشته شد ؛ از این وضعیت بهداد سلیمی و حسین توکلی بسیار رضایت دارند .

محمدی کیادهی عضو جدید شورای شهر ساری که مدیرعامل باشگاه استقلال ساری نیز است به مناسبت حضورش در شورای شهر ، به همه اعضای شورا یک گل آبی هدیه داد.

عشورزاده کماکان مرد اول تکواندو جهان است .

بیش از 80 درصد ملی پوشان ورزش مازندران عضو بسیج هستند.

به همت سازمان بسیج ورزش مازندران ، مراسم شبی با قرآن در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد.

مهندس رضوی معاون قهرمانی ورزش مازندران از همه کسانی که ورزش مازندران را نقد می کنند تشکر کرد ؛ وی گفت: همه برای ما عزیز هستند و ما نیز قصد داریم در فعالیت هایمان عدالت را رعایت کنیم .

حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: به همه منتقدین ورزش استان احترام می گذاریم . پس از شخص فلاح استاندار مازندران ، همه نگاههای خبرنگاران ( چه منتقدین و چه موافقین ) به عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوده است که این دیدگاه ماحصل جایگاه ورزش مازندران است .

جمعی از کشتی گیران و پیشکسوتان کشتی ساری و مازندران با سید محمد آقامیری عضو حقوقدان شورای شهر و داوطلب جدید انتخابات مجلس دیدار کردند ؛ آقامیری گفت: باید از ورزش مازندران بالاخص کشتی حمایت هایی همه جانبه صورت پذیرد.

نادر دست نشان به عنوان یکی از مربیان لیگ در استان آذربایجان معرفی شد ؛ ایکاش از وجود او در مازندران استفاده می شد وی از مربیان کاربلد مازندران در کشور است .

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: برای من مهم ورزش مازندران است من مدیرکل ورزش استان هستم تفاوتی بین ساری ، بابل ، قائمشهر و یا دیگر شهرها وجود ندارد نگاه استانی در مدیریت ورزش مازندران جاری است .

بازهم شاهد نصب بنرهای تبلیغاتی از سوی برخی از روسای هیئت های ورزشی هستیم که پول برگزاری یک مسابقه در حد شهرستان را ندارند . مسئولین هیأت های ورزشی استان و هیئت های شهرستانی ظاهراً این جایگاه را برای انتخابات شوراها و مجلس ابزاری می دانند ؛ زیرنویس همه بنرها جمعی از بی شناسنامه ها هستند.

چرا از وجود فرهاد اسماعیل نژاد مربی سازنده کشتی فرنگی مازندران در فدراسیون کشتی استفاده نمی شود .

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران طی حکمی قاطعانه به همه هیأت های ورزشی استان تأکید کرد که نباید در جایگاه ستادهای تبلیغاتی داوطلبان انتخابات ایفای نقش کنند.

شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :