تازه ها

چهارشنبه 13 اسفند 1393-1:15 کد خبر:1165

از 25 اسفند ماه

آغاز به کار ستاد خدمات سفر «ویژه نوروز» در ساری

انعکاس شمال - مسئول اداره سیاسی فرمانداری ساری گفت: ستاد خدمات سفر ویژه نوروز در ساری از 25 اسفند ماه جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری ، سیدحجت هادیان در جلسه کمیته های  توسعه خدمات سفر ویژه نوروز 94 در فرمانداری ساری با اشاره به اینکه مسئولان کمیته گزارش کار را به صورت شفاف مطرح و نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند، خواستار مشخص شدن مسئولان ساماندهی واحدهای پذیرایی و هتل‌ها شد و گفت: مسئول پیگیری برای ساماندهی واحدهای پذیرایی مشخص شود.

وی با اعلام اینکه کمیته فرهنگی برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارد، افزود: با توجه به قرار گرفتن فاطمیه در عید باید برنامه مدونی در این ارتباط تعریف شود.

هادیان خواستار ساماندهی کنده‌کاری در مرکز استان شد و گفت: از هر گونه کنده‌کاری در روزهای پایانی سال خودداری شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه ستاد دائمی ساماندهی و توسعه خدمات سفر در ساری از 25 اسفند ماه جاری شروع می‌شود، افزود: روسای کمیته‌ها نسبت به معرفی مسئول کمیته در ستاد اقدام کنند.

رئیس اداره سیاسی فرمانداری ساری با اعلام اینکه بخش چهاردانگه برای استان به دلیل حضور مسافرانی از استان‌های یزد، مشهد و اصفهان حائز اهمیت است، گفت: مسئولان منطقه نسبت به ایجاد امکان مناسب برای اسکان مسافران اقدام کنند.

وی اضافه کرد: این بخش به نوعی ورودی مازندران از جنوب است، از لحاظ استقرار امکانات و حتی وجود هلال‌احمر نیز باید اقدام مناسبی صورت گیرد.

رئیس اداره سیاسی فرمانداری ساری خاطرنشان کرد: باید چادر اسکان و راهنمایی مسافران در این منطقه قرار گیرد تا مسافران در این زمینه دچار مشکل نشوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :