تازه ها

دوشنبه 1 تير 1394-16:23 کد خبر:11649

رئيس كميسيون فني وعمران شوراي شهر ساري:

وظایف شورا باید بهتر به مردم شناسانده شود

انعکاس شمال - رئيس كميسيون فني وعمران شورای شهر ساری گفت : شاید مردم تصور کنند که شورا در حوزه مدیریت شهری، اقداماتی انجام نمی‌دهد،این چنین نیست و وظایف شورا باید بهتر شناسانده شود.


مهندس غلي اكبر زليكاني رئيس كميسيون فني وعمران شورای شهر ساری با اشاره به اینکه شاید مردم تصور کنند که شورا در حوزه مدیریت شهری، اقداماتی انجام نمی‌دهد، افزود: این چنین نیست و وظایف شورا باید بهتر شناسانده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جریانات غیرسیاسی مانند سازمان‌های مردم‌نهاد تلاش کنند که مردم انتخاب بهتری داشته باشند، گفت: شهر، پر از نخبگانی است که می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها موثر باشند. نیاز است نخبگان جامعه در کنار سایر اعضای شورا قرار گیرند و شورا از تخصص‌های متنوع، بهره‌مند شود.

زلیکانی با اشاره به اینکه امروز کسانی افکار عمومی را هدایت می‌کنند که اهلیت ندارند، تصریح کرد: نخبگان ما گوشه‌نشین شده‌اند.

وی با بیان اینکه در نظام مردم‌سالار ما که مبتنی بر رای و نظر مردم اداره می‌شود، مردم در راس هرم مدیریت قرار دارند و بالاتر از مردم، نداریم، ادامه داد: مردم باید بعد از حضور در انتخابات، به تصمیم‌سازی در حوزه اجرایی کمک کنند.اما مشكل اينجاست كه مردم از اين انتخابات تا انتخابات بعدي فراموش مي شوند

زلیکانی خاطرنشان کرد: احزاب، تجربه شکست‌خورده ناموفق هستند و باید کمک کنیم مردم انتخاب‌های دقیق‌تری داشته باشندبراي آن كه مردم بتوانند انتخاب درستي داشته باشند لازم است جريانات غير سياسي شكل بگيرندوبه جريان  اطلاع رساني و آگاهي بخشي  جامعه كمك كنند تا انتخاب اصلح صورت گيرد . خوشبختانه شهر ما پر از نخبگاني است كه مي توانند به مردم در انتخاب درست و به اعضاي شورا و نمايندگان مجلس در تصميم گيري ها كمك كنند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :