تازه ها

دوشنبه 1 تير 1394-16:7 کد خبر:11645

ورزش مازندران سرخط خبرها


انعکاس شمال :سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری با حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دیدار کرد ؛ در این دیدار حسین زادگان گفت: بنده شخصاً از حضور تیم والیبال سازمان عمران در لیگ 1 والیبال ایران حمایت می کنم.

باید دید از سوی فدراسیون کشتی چه کسانی از مازندران به عنوان مربی برای تیم ملی در مسابقات قهرمانی کشتی جهان انتخاب می شوند.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از عملکرد اداره ورزش و جوانان ساری در بازسازی سالن اسکواش حمایت کرد .

در پایان مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی جهان در رومانی رضا رضی پور در جوانان به مدال طلا دست یافت و علی محمد زاده – ابوالفضل .....- سید محمد ساداتی – جابرصادق زاده طلا و میلاد مهدی زاده به مدال برنز دست یافت .بسیاری از این قهرمانان حتی در مسابقات قهرمانی کشتی صاحب مدال نشدند چگونه در مسابقات کشتی ساحلی جهان به این عناوین دست پیدا کردند ؟! حالا باید کیفیت فنی این مسابقات را به راحتی ارزیابی کرد .

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: قصد بنده خدمت به ورزش استان است و از همگان انتظار دارم خادمین ورزش این دیار را حمایت کنند .

ساری در مسابقات قهرمانی بوکس مازندران دهم شد تا یکی از ضعیف ترین عملکردهای بوکس ساری در سال های گذشته را شاهد باشیم .

معلوم نیست خیرین ورزش مازندران چه خدماتی دارند ؟ تنها جلسه و برگزاری مراسم پذیرایی از خدمت به ورزش مازندران و مرکز استان نیست .

از شهرستان ساری هیچ کشتی گیری در تیم ملی نوجوانان و جوانان حضور ندارند ؛ در کشتی پیشکسوتان هم کشتی گیران ساروی ضعیف ظاهر شدند اما در سطح شهر کلی بنر تشکر نصب شده است که قطعاً اقدامی مضحک به شمار می رود.

سازمان عمران شهرداری ساری در مسابقات لیگ 3 قهرمانی فوتبال باشگاههای کشور شرکت خواهد کرد.

بابایی کارنامی رئیس هیأت بوکس مازندران از سمت مدیرکلی اداره کل تعاون ، کار و اموراجتماعی استان استعفا داد تا در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی شرکت کند.

فرامرز نقیبی مدیرعامل باشگاه شهدای ساری از عضویت در شورای شهر استعفا داد ؛ مقصد بعدی وی تلاش برای حضور در خانه ملت است .

محمد حسن محمدی کیادهی مدیرعامل باشگاه استقلال ساری به عضویت شورای اسلامی شهر ساری درآمد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در اظهاراتی قاطعانه اعلام داشت : به هیچ عنوان اجازه نمی دهم ورزش مازندران محل تاخت و تاز کارهای تبلیغاتی سیاسیون برای انتخابات مجلس شود .

از 14 مدال توزیع شده در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا سهم کشورمان تنها 3 مدال طلا بود و در 11 وزن فینالیستان کشورمان با شکست رقابت را به پایان بردند ؛ سهم مازندرانی ها چند مدال طلا در قهرمانی نوجوانان آسیا بود؟!

در سطح شهر ساری بنرهایی تحت عنوان تبریک به قهرمانان جهان نصب شده است که به هیچ عنوان مناسب نیست ؛ قهرمان جهان در فوتبال کارگری – کشتی ساحلی وجود ندارد بلکه قهرمان فستیوال و یا جشنواره می باشد .

مجید ترکان و عسگری محمدیان دو ساروی هستند که در شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان عضویت دارند ؛ برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کشورمان شاهد این هستیم که دو ساروی عضو کمیته مربیان کشتی کشورمان شده اند ؛ گفتنی است مرحوم شعبانی در کمیته فنی حضور داشت .

اکثر روسای هیأت های ورزشی مازندران با آن رشته بیگانه هستند ؛ زیرا دوست دارند رئیس شده و در انتخابات شرکت کنند و مجمع نیز به آنها رأی می دهد.

بازار استفاده از مواد نیروزا در ورزش مازندران بسیار داغ شده است و مسئولین در بی تفاوتی مطلق به سر می برند .

شایسته است نسبت به اعزام هیأت های کوهنوردی دختران و پسران به صورت مختلط نظارتی صورت بگیرد .

امیدی به اتمام پروژه احداث سالن سرپوشیده 6 هزار نفری ساری نیست زیرا در این خصوص اعتباری در نظر گرفته نشده و مسئولین تنها با مطرح کردن نام پروژه برای خود تبلیغات کردند.

از سوی اداره ورزش و جوانان برای فردی حکم سرپرستی هیئتی ورزشی صادر شد تا انتخابات برگزار شود ؛ در کل استان شهرها ، محلات و معابر عمومی بنر تبریک به خودش را تهیه و نصب کرد و حتی در بین جاده ها و روستاها نیز این کار را انجام داد ؛ بازخوب رئیس هیأت از سوی فدراسیون برکنار شد نایب رئیس نذری حکم سرپرستی گرفت .

شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :