تازه ها

يکشنبه 31 خرداد 1394-16:10 کد خبر:11640

پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت اول تير روز اصناف

نقش اصناف در بهبود فضای کسب و کار ،كارآفريني ، اشتغال و شكوفايي اقتصاد بي بديل است

انعکاس شمال - در آستانه اول تير روز ملي اصناف پيام مشتركي از سوي آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران منتشر شد.


متن پيام بدين شرح است :
     در آئین حیات بخش اسلام،فرهنگ کار و تلاش و کسب روزی حلال در شمار والاترین و بزرگترین عبادات قرار گرفته است.
قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزشهای دینی ، در طول تاريخ کارنامه درخشانی را از خود بر جای نهاده و نقش آنان در بهبود فضای کسب و کار ،كارآفريني ، اشتغال و شكوفايي اقتصاد بي بديل است.
         اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه اين قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور  است.
 روز اصناف فرصت مغتمي برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی ،اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شكوفايي اقتصادي است.
اينجانبان تقارن روز اصناف با ماه مبارك رمضان، ماه ضيافت الهي را به همه تلاشگران عرصه تولید ، توزیع و اقتصاد استان تبریک وتهنیت عرض نموده و از تلاش ها و خدمات ارزشمند اين قشر فهیم و زحمت کش ، در راستای کمک به رونق تولید ، ايجاد اشتغال  و ارتقاء فضاي كسب و كار تشکر و تقدير می نمائيم.
    امید است در سال دولت و ملت ، همدلي و همزباني اصناف عزيز با افزایش تعامل همه جانبه و همکاری بتوانند در خدمت به رشد و اعتلای ایران اسلامی و خطه همیشه سر سبز مازندران موفق وسر بلند باشند.
                           ربيع فلاح جلودار                                                         نـوراله   طبـرسي
                      استانـدار مـازندران                                                 نماينده ولي فقيه دراستان
                                                                                                      و امام جمعه ساري

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :