تازه ها

دوشنبه 11 اسفند 1393-16:2 کد خبر:1158

مدیرسامانه فوريتهاي خدمات شهري شهرداري ساري:

دقیق ترین فاكتور سنجش عملكرد سامانه رضايتمندي شهروندان است

انعکاس شمال - علي باسره از رضايتمندي شهروندان به عنوان يك فاكتور دقيق براي سنجش عملكرد اين سامانه خبرداد


 

در اولين سالگرد تاسيس سامانه فوريت هاي خدمات شهري137 شهرداري ساري مهندس علي باسره مدير اين سامانه در مصاحبه اي ضمن تشريح فعاليت هاي سامانه از رضايتمندي شهروندان به عنوان يك فاكتور دقيق براي سنجش عملكرد اين سامانه گفت و افزود : رضايت مردم نشان مي دهد كه در انجام ماموريتهاي ذاتي خود موفق بوده ايم

به گزارش انعکاس شمال به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري باسره ضمن بيان اين مطلب كه در ايام الله دهه فجر سال 92 مهندس عبوري شخصاً دستور تاسيس اين سامانه را صادر كردند گفت : با حمايتهاي بي دريغ شهردار و استقبال مسئولانه معاونان و مديران شهرداري و سازمانهاي تابعه ، امروزه سامانه فوريت هاي خدمات شهري در ميان شهروندان از اعتبار و اعتماد بسيار بالايي برخوردار است . با توجه به اين اصل مهم و اساسي كه مهندس عبوري سامانه137 را پيشاني شهرداري مي دانند كسب اين اعتبار و اعتماد مي تواند سرمايه ارزشمندي براي شهرداري ساري محسوب گردد

وي آنگاه با بيان اينكه سامانه 137 كار خود را با دريافت روزي دوتا سه تلفن آغاز كرد اما اكنون روزي نزديك به سي تلفن را پاسخ مي دهيم تاكيد كرد : تلفنهاي ما دوگونه تقسيم بندي مي شوند : تلفنهاي آني و عملياتي

تلفنهاي بخش اول تماس هايي هستند كه شهروندان طي آنها درخواست راهنمايي در مورد موضوعات شهري مي نمايند اما تلفنهاي عملياتي آن دسته از تماس هايي هستند كه شهروندان مشكات شهري را عنوان كرده و خواستار برطرف شدن آنها مي شوند

 

باسره با اعلام اينكه سامانه 137 در تمام سه منطقه شهرداري و نيز ده سازمان تابعه يك نماينده دارد افزود : نمايندگان ما مسئول پيگيري مواردي هستند كه از سوي شهروندان به سامانه اعلام شده و ما پس از بررسي آنها را به ماموران خود واگذار مي كنيم تا پيگير موارد بشوند

آنان نيز پس از پيگيري و حصول نتيجه سامانه را مطلع مي كنند و ما نيز سريعاً آنرا به فردي كه تماس گرفته است اعلام مي كنيم . وي درصد بسيار بالايي از تلفنهاي عملياتي را به معضل و مشكل آسفالت مرتبط دانست و خاطرنشان كرد : با توجه به اينكه در حال حاضر كمبود قير و آسفالت در كل كشور وجود دارد ناگفته پيداست كه رفع اينگونه مشكلات نياز به وقت و زمان دارد هرچند تا امروز هم در بحث آسفالت شهرداري ساري يكي از موفق ترين شهرداري ها در استان و حتي كشور بوده و با عدد و رقم مي توان اثبات كرد كه حجم آسفالتي كه دو سال گذشته در ساري مورد استفاده قرار گرفته است در سي سال اخير بي سابقه مي باشد با اين وجود در برخي معابر نياز به ترميم داريم كه با پيگيري مداوم شخص شهردار مشكل آسفالت هم برطرف شده و اكنون شهروندان خود شاهدند كه نهضت آسفالت بي وقفه دنبال مي شود

مدير سامانه فوريتهاي خدمات شهري شهرداري ساري در بخش ديگري از اين مصاحبه با اشاره به اين مطلب كه سامانه از ساعت هفت صبح تا هشت شب پاسخگوي شهروندان است افزود : از ساعت هشت شب نيز تلفن هاي سامانه پيام ها را ضبط و در اختيار همكارانم قرار مي دهد . اين نكته نيز حائز اهميت است كه در پيوندبا اصل و اساس تكريم ارباب رجوع كليه تماسهاي تلفني سامانه ضبط مي گردند و مورد باز شنوايي مقامات بالادستي قرار گيرند تا اصل تكريم ارباب رجوع حتي براي لحظه اي هم خدشه دار نشو

وي در پايان از حسن اعتماد شهردار ساري و نيز شهروندان صميمانه تقدير كرد و افزود : يكي از نكات قابل توجه سامانه آن است كه سيستم بازخورد ما بسيار فعالانه عمل مي كند و بعد از هر تماس تلفني و كار عملياتي يك كارشناس خبره آن را پيگيري مي كند و با فردي كه با سامانه تماس برقرار كرده است ارتباط برقرار مي كند تا ميزان رضايتمندي وي را مورد سنجش قرار دهد . اين امر كمك مي كند تا ما بصورت دقيق و مستمر در جريان بازتاب فعاليتهاي خود و ميزان رضايتمندي شهروندان قرار داشته باشي 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :