تازه ها

يکشنبه 10 اسفند 1393-20:26 کد خبر:1141

طرح از امروز تا نوروز كليد خورد

انعکاس شمال - مهدي عبوري طي يك بازديد سه ساعته از برخي محلات و پروژه ها بر ضرورت مديريت زمان براي استفاده حداكثري از آن و اتمام برخي از پروژه ها تا پايان سال تاكيد كرد .


 

مهدي عبوري طي يك بازديد سه ساعته از برخي محلات و پروژه ها بر ضرورت مديريت زمان براي استفاده حداكثري از آن و اتمام برخي از پروژه ها تا پايان سال تاكيد كرد .

به گزارش انعکاس شمال به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري مهدي عبوري كه از سوي مهندس رشيدي معاون فني و عمراني ، دكتر خويي مشاور شهردار ، آقاميري مديرعامل سازمان عمران و تعدادي از ناظران شهرداري همراهي ميشد در نخستين گام به بازديد فاز دوم پروژه ميانگذر شمالي پرداخت .

در اين فاز كه عمليات بستر سازي آن بصورت ضربتي آغاز گرديده است ميانگذر شمالي تا ميدان شهيدان عبوري استمرار خواهد يافت . شهردار ساري با بررسي دقيق و قدم به قدم اين فاز توصيه هاي لازم را به منظور اجراي هرچه سريع تر و در عين حال دقيق تر عمليات بستر سازي ابلاغ كرد تا به گفته وي بتوان از شرايط مناسب جوي براي پيش برد امور استفاده بهينه بعمل آيد.

اين گزارش حاكيست وي در ادامه به بازديد از خيابان پاسدار در بلوار پاسداران پرداخت . جايي كه پس از سي سال درگيري ساكنان آن با آبهاي سطحي اكنون شاهد احداث آبراههاي بتني با سرپوش هاي فلزي است تا كابوس آبگرفتگي هاي مستمر اين خيابات به اتمام برسد .

عبوري كه هنگام بازديد با حلقه اي از ساكنان خيابان مواجه شده بود پس از گپ و گفت با آنان از صبر و شكيبايي ساكنان براي تحمل مشكلاتي كه احداث كانال ايجاد كرده است تقديركرد و گفت: سازندگي مشكلات  حاشيه اي نيز دارد اما وقتي به اتمام عمليات مي انديشيد كه مهار آبهاي سطحي خواهد بود آنگاه تحمل اين مشكلات آسان خواهد شد .

شايان گفتن است كه ساكنان خيابان پاسدار با سپاس از شهردار ساري بخاطر اقدامات عمراني او بر گفته هاي وي صحه گذارده و از تلاش شهرداري ساري براي احداث اين كانال تقدير كردند .

اين گزارش حاكيست عبوري در ادامه طرح از امروز تا نوروز به بازديد از چند محله درحاشيه خط آهن و بلوار پاسداران پرداخت كه پس از چند دهه سرانجام بوي قير و رنگ آسفالت را بخود مي گيرند .

مقصد بعدي عبوري و همراهان محل احداث كانال هاي بتني عظيم در حاشيه راه آهن بود جايي كه بخش عظيمي از آبهاي سطحي شهر را به رود اسپورد هدايت خواهد كرد و سهم مهمي در مهار آبهاي سطحي خواهد داشت .

 به گزارش خبرنگار مركز امور رسانه شهرداري ساري سكوي انتقال زباله و محلات كوي دخانيات از ديگر نقاطي بودند كه شهردار و همراهان به بازديد از آنها پرداختند و در هر مورد توصيه ها و دستورات لازم را دريافت كردند .

پارك اتحاد نيز مورد بازديد قرار گرفت ، پاركي كه امروز زيباترين سيماي شهري را به تصوير كشيده و با فضاي سبز و مكان هاي ورزشي خود به محلي براي گذران اوقات فراغت براي جوانان و خانواده ها تبديل شده است .

شهردار ساري در پايان ان بازديد ها با اعلام اين مطلب كه انتهاي سال جاري هر روز از محلات مختلف و پروژه هاي در دست اجرا بازديد خواهد كرد گفت : اين بازديدها با هدف مديريت زمان براي استفاده حداكثري از آن جهت اتمام برخي از پروژه ها و نيز رفع و معضلات برخي از محلات شهر ادامه خواهد يافت .

وي با تقدير از همراهي و همكاري شهروندان با شهرداري ساري با اشاره به در پيش بودن تعطيلات نوروزي افزود: از همشهريانم انتظار دارم اين چند روز پايان سال نيز با خادمان خود در شهرداري ساري كمال همكاري را بعمل آورند تا شهري زيبا و با شكوه در برابر مسافران نوروزي به تصوير در آوريم .

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :