تازه ها

يکشنبه 10 اسفند 1393-20:8 کد خبر:1139

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

ارسال 9500 تن مرکبات از مازندران به تهران و سایر استان های کشور

انعکاس شمال - رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ارسال 9500 تن مرکبات از مازندران به تهران و سایر استان های کشور تاکنون خبر داد.


ه گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دلاور حیدرپور در جلسه تنظیم بازار استان که در محل سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد اظهار داشت: ذخیره سازی مرکبات به میزان کافی در مازندران صورت گرفته و هم اکنون در حال حمل به استان تهران و سایر استان های کشور می باشد.

وی از ارسال 9500 تن پرتقال تاکنون خبر داد و افزود: مابقی مرکبات هم به سرعت در حال ارسال به استان هاست.

حیدرپور تصریح کرد: امیدواریم تا پایان هفته جاری، سهمیه پیش بینی شده استان تهران تکمیل و ارسال گردد و تا بیستم اسفند ماه نیز عملیات ارسال به سایر استان ها انجام خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در صورت وجود تقاضا، خرید و توزیع مرکبات همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: تا پایان سال مرکبات به استان هایی که سهمیه دارند و متقاضی باشند ارسال خواهد شد.

وی میزان خرید و ذخیره سازی مرکبات در مازندران را 24 هزار تن اعلام کرد و گفت: روزانه بیش از 500 تن پرتقال از مازندران به مقصد استان های کشور ارسال می شود.

حیدرپور میزان پرتقال ارسالی به پایتخت کشور را روزانه حدود 700 تن اعلام کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از عدم نگرانی بابت ذخیره سازی مرکبات خبر داد و افزود: مرکبات به اندازه کافی ذخیره سازی شده است که جوابگوی نیاز همه متقاضیان استان هایی که سهمیه دارند خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :