تازه ها

يکشنبه 10 اسفند 1393-10:49 کد خبر:1126

پرداخت عیدی ۱۳۰ تا ۲۶۰ هزار تومانی به خانواده زندانیان نیازمند از ۱۵ اسفند


عباس سنگانیان معاون حمایتی انجمن حمایت از خانواده زندانیان در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای پرداخت عیدی به خانواده زندانیان نیازمند گفت: هر ساله در ایام پایانی سال، کمک‌هایی را در قالب عیدی به خانواده زندانیان نیازمند پرداخت می‌کنیم.

این مقام مسئول در انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند با اشاره به افزایش 30 درصدی عیدی در نظر گرفته شده برای خانواده زندانیان افزود: عیدی خانواده زندانیان نیازمند از 15 اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

به گفته سنگانیان این رقم بر اساس عائله‌مندی هر خانواده پرداخت می‌شود بدین ترتیب که خانوارهای تا دو نفر 130 هزار تومان، خانوارهای تا سه نفر 195 هزار تومان و خانوارهای سه نفر به بالا 260 هزار تومان دریافت می‌کنند.

وی عید پرداخت شده به خانواده زندانیان نیازمند در سال گذشته را 100 تا 200 هزار تومان عنوان کرد که در سال جاری 30 درصد افزایش یافته است.

معاون حمایتی انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند درباره خانواده‌های مشمول عیدی نیز گفت: خانواده‌هایی که از انجمن مستمری دریافت می‌کنند، حدود یک هزار نفر هستند اما 5 هزار نفر نیز به صورت موردی از خدمات انجمن بهره‌ می‌برند. عیدی شامل آن هزار خانواری است که از انجمن مستمری دریافت می‌کنند.

منبع :تسنیم

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :