تازه ها

سه شنبه 19 خرداد 1394-0:39 کد خبر:10435

آخرین اخبار از سری دوم در حاشیه


فصل دوم سریال تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری برای پخش از شبکه سه در محیط زندان تولید می‌شود.

فصل دوم و سوم سریال تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود. داستان فصل دوم این سریال که در 30 قسمت نوشته می‌شود درباره بازداشت و زندانی شدن پزشکان قلابی است که بعد از مدتی از زندان آزاد می‌شوند. اما باز هم دست به اغفال مردم ساده‌اندیش می‌زنند.

به گفته مدیر شبکه سه، بازیگران سری دوم در حاشیه انتخاب شده‌اند و پیش تولید آغاز شده اما ساخت دکور بعد از نوشته شدن 15 قسمت از فیلمنامه شروع خواهد شد. بیشتر قصه سری دوم در زندان رخ خواهد داد. در حاشیه بعد از سریال زشت و زشت‌تر و اواخر تابستان در 30 قسمت از شبکه سه پخش خواهد شد. در فصل سوم در حاشیه که برای پخش زمستانی تولید می‌شود، پزشکان قلابی به میانسالی می‌رسند اما باز هم اتفاقاتی را رقم می‌زنند.

آمین برای هفته نیروی انتظامی

سریال تلویزیونی آمین به کارگردانی منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در هفته نیروی انتظامی از شبکه سه پخش می‌شود.

سریال آمین داستانی پلیسی دارد و بازیگرانی مانند امین حیایی در نقش خلافکار، داریوش فرهنگ در نقش سرهنگ، آشا محرابی در نقش افسر پلیس، کاظم بلوچی در نقش همایون تمدن، هادی ساعی در نقش پلیس، بهناز جعفری در نقش تارا فرهمند، مجید واشقانی در نقش خلافکار و... نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند.

سودابه بیضایی، شاهرخ استخری، غلامرضا صادقی، خاطره اسدی، محمدرضا داوودنژاد، مهدی محرابی و مهرناز مهرآرا دیگر بازیگران سریال آمین هستند.

تصویربرداری سریال تلویزیونی آمین اواخر بهار سال گذشته به کارگردانی منوچهر هادی با صحنه‌های پلیسی و حادثه‌ای آغاز شد، اما بعد از چند ماه تصویربرداری،ضبط این سریال بنا به دلایلی متوقف شد و منوچهرهادی سراغ ساخت کار دیگری رفت و نتوانست همکاری اش را با گروه ادامه دهد و بهرنگ توفیقی جایگزین او شد.

سریال آمین درباره سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه (آمین) است که مسئول رسیدگی به پرونده یک مجرم و خلافکار فراری به نام همایون تمدن است که سال گذشته در یک عملیات گروگانگیری، برادر سرهنگ را به شهادت رسانده است. پلیس با کشف یک کانتینر مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد. همزمان فرزند همایون (فرزاد) برای مراسم سالگرد مرگ همسرش، مریم نوین وارد ایران شده و ماموران علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را برای رسیدن به همایون زیرنظر می‌گیرند، اما ...

این سریال ازابتدا قرار بود در 13 قسمت تولید شود که با نگارش فیلمنامه، ظرفیت داستان به 18 قسمت افزایش یافت. زامیاد سعدوندیان فیلمنامه این سریال پلیسی را براساس طرحی از سعید منتظرالمهدی نوشته است. سعدوندیان نگارش سریال‌های سقوط آزاد و سقوط یک فرشته را در کارنامه دارد.

منبع: جام جم
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :