تازه ها

سه شنبه 19 خرداد 1394-0:34 کد خبر:10430

استاندار مازندران :

مراكز فني و حرفه اي در خط مقدم اشتغال زايي و توليد هستند

انعکاس شمال - استاندار مازندران گفت : مراكز فني و حرفه اي در خط مقدم اشتغال زايي و توليد هستند.


دكتر ربيع فلاح در جمع مديران آموزشكده هاي فني و حرفه اي مازندران با اشاره به تربيت تكنسين در مراكز فني و حرفه اي گفت : مراكز فني و حرفه اي با كارآفريني و مهارت آموزي مي توانند نقش مهمي در توسعه اشتغال مازندران و رشد مشاغل خانگي داشته باشند .
وي تاكيد كرد : توانمند سازي دانشجويان دانشكده هاي فني و حرفه اي يك ضرروت است و انتظار داريم تا رابطه دانشگاه و صنعت توسعه يابد و فارغ التحصيلان از آموخته هاي خود در صنعت استفاده نمايند.
وي توسعه مراكز فني و حرفه در استان و افزايش دانشجويان رشته فني و حرفه اي را خواستار شد و گفت : اكثر فارغ التحصيلان فني و حرفه اي جذب بازار كار مي شوند و دانشگاهها در كارآفريني نقشي اساسي و مهم دارند .
مقام عالي دولت در استان تاكيد كرد : براي توسعه مراكز فني و حرفه اي بايد از مشاركت همه بخش ها بويژه ظرفيت خيرين نيز استفاده كرد .
وي در پايان از مديران دانشكده هاي فني و حرفه اي استان خواست تا با ايجاد مراكز رشد از ظرفيت اعتباري اين بخش براي توسعه فعاليتهاي كاربردي بهره مند شوند.
در اين نشست نماينده استاني دانشكده هاي فني و حرفه ي مازندران گزارشي در مورد فعاليتها و اقدامات دانشكده ها در استان ارائه نمود و گفت : در استان مازندران 13856 دانشجو در دانشكده هاي فني و حرفه اي مشغول تحصيل هستند
در اين نشست همچنين تعدادي از مديران دانشكده ها به بيان انتظارات و مشكلات پرداختند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :