تازه ها

دوشنبه 18 خرداد 1394-23:16 کد خبر:10426

استعفاي كوروش يوسفي از عضويت شوراي شهر ساري

انعکاس شمال - شوراي اسلامي شهر ساري در جلسه روزدوشنبه استعفاي كوروش يوسفي را كه در جلسه قبل تسليم هيأت رئيسه شده بود،مطرح و تصويب كرد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري در اين جلسه ابتدا رئيس شوراي شهر ساري در سخناني ضمن قدر داني از حضور آگاهانه شهروندان در مراسم نيمه شعبان و نيز سالگرد ارتحال ملكوتي معمار بزرگ انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) خاطر نشان كرد: حضور و مشاركت توأم با شور و شعور مردم در اين دو مراسم نشان از درك بالا و پايبندي آن ها به ارزش ها دارد.

شمشيربند يادآور شد:با رحلت جانگدار امام (ره) خلف شايسته ايشان حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) به عنوان رهبر انقلاب انتخاب شدند كه تا كنون امام گونه از دستاورد هاي انقلاب پاسداري كردند و كشتي نظام اسلامي را در اين درياي متلاطم حوادث و رويداد ها مدبرانه هدايت نمودند و لذا همه ما براي حفظ اين عزت و اقتدار بايد حول محور ولايت حركت كنيم.

وي سپس در مورد مشكل كمبود آب و بالا رفتن آمار تصادفات نكاتي را متذكر شد و از متوليان خواست در جهت كاهش مشكلات و تامين و رفاه و امنيت مردم تدابير لازم را بينديشيد.

رئيس شوراي شهر ساري در ادامه دستور كار جلسه را به شرح زير اعلام كرد:طرح استعفاي كوروش يوسفي از عضويت شورا و گزارش تفريغ بودجه سال ۹۳ شهرداري با حضور طاهري معاون اداري مالي شهرداري ساري.

 در ادامه جلسه متن استعفاي يوسفي توسط رئيس شوراي شهر قرائت شد و پس از آن كوروش يوسفي متني را در خصوص دلايل استعفاي خود قرائت نموده و ضمن تقدير از شهروندان و همكاران خود در شورا و شهرداري خداحافظي نمود.

اين جلسه با اظهار نظر اعضا در خصوص استعفاي يوسفي ادامه يافت و آقايان شمشيربند،شعباني،جعفري،نجاريان،زليكاني ،باقري و آقاميري ضمن تشكر از تلاش هاي كوروش يوسفي در مدت عضويت  شوراي شهر و شوراي استان ،وي را فردي صادق ،مرد مدار،پاكدست وا مين توصيف كردند و ضمن ابراز ناخرسندي از جدا شدن اين عضو تلاشگر و خوش اخلاق از جمع اعضاي شورا،براي راهي كه در پيش دارد آرزوي موفقيت و سربلندي كردند.

شمشيربند:شهادت مي د هم يوسفي فارغ از جريانات سياسي به فكر احقاق حق مردم بود.

زليكاني:دو سال است كه يوسفي را مي شناسم و او را پاكدست ترين و امانتدارترين عضو شورا ديدم

شعباني:آشنايي ۳۰ ساله با يوسفي دارم .او در شورا امتحان خوبي پس داده است

جعفري:ادب و پاكدستي يوسفي برايم درس بود.

باقري:يوسفي صادقانه كاركرد و بايد از احساس مسئوليت و پشتكار او در مسير دشواري كه انتخاب كرد تشكر كنم.

نجاريان:يوسفي آدم درستي است.انصافاً صادقانه و دردمندانه كار كرد

آقاميري:ان شا الله اشتياق يوسفي براي خدمت است.

شايان ذكر است در ادامه به دستور دوم جلسه (تفريغ بودجه سال ۹۳ شهرداري) پرداخته شد و اعضاي شورا پس از استماع گزارش سيد مصطفي طاهري معاون اداري مالي شهرداري ساري در خصوص وضعيت مطلوب تحقق بودجه سال قبل و نحوه حسابرسي و تفريغ بودجه شهرداري ،در اين خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.از نكاتي كه مورد تاكيد اعضا قرار گرفت ضرورت  بالا بودن توان حسابرسان و بررسي حسابها بر اساس مقررات و اصول حسابرسي بود

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :