تازه ها

دوشنبه 18 خرداد 1394-9:35 کد خبر:10420

نمایندگان مردم ساری در کدام یک از رسالات خود موفق عمل کردند؟


 

انعکاس شمال :بنده به عنوان فردی که در انتخابات قبلی مجلس شورای اسلامی به منتخبین یا نمایندگان مردم در مجلس رأی داده ام اینک پس از 4 سال این اجازه را دارم که از منتخبین شهرم در پارلمان بزرگ کشور این سوألات را مطرح کنم :

1-   هرچه در وضعیت کل شهرستان بررسی کردم تحولاتی که موجب حل و فصل مشکلات زیرساختی مرکز استان باشد پیدا نکرده ام از جمله :

الف- حل بحران بیکاری

ب- حل بحران زباله کل شهرستان

ج- حل بحران ترافیک شهرها به خصوص بافت مرکزی شهر

د- حل بحران وضعیت کمربندی ها

2-عدم توجه به ساماندهی وضعیت کشاورزی – دامداری – باغداری که باعث خالی شدن روستاها از سکنه شده است .

3-   بی توجهی به بحث وجود مدیران ساروی در جایگاه مدیریت استان ؛ هیچ یک از مدیران ساروی جایگاهیدر تصمیم سازی  ها و تصمیم گیری های استان ندارند .

4-   بی توجهی به بخش های مختلف شهرستان همچون دودانگه – چهاردانگه –بخش مرکزی و دیگر بخش مختلف شهر

5-   بی توجهی به توسعه اماکن ورزشی ، فرهنگی ، تفریحی ، هنری و توریستی

6-   آقایان بیایند تعداد سفرهای خارجی با ذکر مقصد و علت و حاصل این سفرها را به ملت به خصوص هم ولایتی های خود گزارش دهند.

7-   طی سه سال گذشته یکی پس از دیگری مدیران ساروی از مسند مسئولیت برکنار شدند نمایندگان ما چه اقداماتی جهت جایگزین شدن این مدیران کرده اند ؟ با توجه به نقش عالی مردم ساری در پیروزی بزرگ رئیس جمهور در انتخابات ، مردم به وظیفه خود عمل کردند اما مسئولین در دفاع از حق و حقوق کوتاهی کردند .

8-   حضور کم رنگ و بی توجهی مطلق دولت در کمک به اجرای پروژه های عمرانی در ساری ؛ براستی چرا نمایندگان از دولت برای حمایت از پروژه های عمرانی دادخواهی کرده است ؟

9-   ما که پای صندوق رأی برای معرفی منتخبین برای حضور در جشن ها – ختم ها – مراسم – جشنواره ها – همایش – کنفرانس – افتتاحیه و اختتامیه نرفته بودیم و هدف ما در انتخاب منتخبین حل مشکلات زیرساختی شهرمان بوده است .

10-                      دو سال از تشکیل دولت گذشته است شما حتی نتوانستید مقدمات سفر هیأت دولت و رئیس دولت را به مازندران مهیا کنید مگر انتظار مردم از شما این بود که معاون رئیس جمهور را به مراسم ختم یا وزیر کشور را برای مراسم یادواره شهدا جهت سخنرانی دعوت کنید مشکلات زیربنایی این شهرستان نه تنها حل نشد بلکه مردم امیدی به حل مشکلات آن ندارند . در این شهر حتی مسئولین نتوانستند چند قهوه خانه را از قلیان فروشی و قلیان کشی منع کنند.

11-                      در آذربایجان همت خوبی وجود داشت که مشکلات دریاچه ارومیه به نوعی ساماندهی شود در مازندران و ساری در رابطه با بحران زباله چه کرده ایم ؟ برای کمربندی ها و همه کارخانجات ساری چه اقداماتی داشته ایم چرا این واحدهای صنعتی یکی پس از دیگری در حال ورشکستگی قرار دارند ؟ جاده ها و مسیرهای ارتباط به سوی مرگ هدایت می شود ، در حوزه ورزشی چه خدماتی از رجال سیاسی در جذب اسپانسرهای ورزشی و مالی داشته ایم ؟ در همه شهرها اگر تیمی در لیگ ما مانور می دهد از منابع مالی دولت است در لیگ های دسته دوم و سوم و یا فوتسال حضور پیدا می کنند و هزینه هایشان از منابع مالی شهروندان و اعتبارات مردمی تأمین می شود .

12-      انشالله که مردم دیگر به ژست ها ، مدها و نطق های بی عمل و شعارهای بدون پشتوانه اعتماد نخواهند کرد .

شعبان وفایی نژاد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :